E-mail Ziggoe webmail agenda leeg

Hallo Forum.

Nu heb ik toch iets raars vandaag:
Ik kan inloggen bij ziggowebmail en alles va mails staat er gewoon.

GEEN enkele afspraak meer inde kalender van ziggo.

Geen eigen noch verjaardagen kalender bevat enige afspraak meer.

Er is vannacht geen update geweest noch iets geinstalleerd.

Weet iemand raad aub...
 
Er is vannacht geen update geweest noch iets geinstalleerd.
Maar je maakt toch gebruik van Webmail zeg je? Dan hebben lokale updates daar niets mee te maken. Met Webmail (via de browser dus) maak je direct contact met de mailserver en jouw mailbox bij Ziggo.
Net als Philipv denk ik dat je het beste hiervoor op de Ziggo Community kunt zijn aangezien wij niets aan webmail kunnen doen feitelijk.
 
de ziggo com zegt men dit ook:
Hier kampen we ook al een paar dagen met hetzelfde probleem, dat we niet meer bij onze agenda's kunnen komen.

Een paar dagen geleden kregen wij plotseling leeg

Opnieuw het wachtwoord ingeven helpt niets.

Omdat de agenda cruciaal is, ben ik er de gehele ochtend al mee bezig zonder succes. Ik heb de meest actuele instellingen opgezocht op de ziggo website en heb de kalender opnieuw proberen aan te maken met de instellingen (zie hieronder).

Wanneer ik dat doe, krijg ik echter steeds het bericht:

The credentials you have entered were not accepted. Please check your settings.

Iets dat altijd prima heeft gewerkt, werkt plotseling niet meer...

Hoe komen we bij onze agenda's?
 
Terug
Bovenaan