E-mail Verwijderde email blijft terugkomen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al een tijdje blijft een email terugkomen in het Postvak IN. Ik heb het adres al eens geblokkeerd, verwijderd bij mijn contacten, maar telkens staat de mail er terug. De mails die ik daarna van dezelfde persoon ontvang kan ik wel definitief verwijderen. Het is dus één email die precies ergens blijft "hangen". Ik werk met outlook (Office 16)
 
Ja, snap je probleem. Heb dit in gmail ook al eens gehad. Hoe ik die dan uiteindelijk heb weggekregen weet ik helaas niet meer. Maar het probleem komt me bekend voor. Ik denk dat ik hem in plaats van in spam of blokkeren, want dit adres word normaal gezien al geblokkeerd deze gewoon naar de prullenbak heb verplaatst en deze dan meteen heb geleegd. Het is al lang geleden dat ik het heb voorgehad, maar ik denk dat ik zo heb kwijt gespeeld.
 
Sorry, was het enige dat in mij opkwam dat ik dacht gedaan te hebben om dit kwijt te raken. Alle, heb wel veel meer dingen gedaan toen, maar dacht dat dit de oplossing bood. Hoe ik het dan wel weggekregen heb weet ik helaas niet meer. Het is te lang geleden en mijn schamele geheugen laat me in de steek.
 
Log eens in op de server waar de berichten vandaan komen.
Is het een emailadres van je ISP dan heb je waarschijnlijk ook een webmail, ga daar dan eens naartoe om het bericht te verwijderen.
Is het een gmail adres dat in je outlook binnenkomt ga dan eens naar je gmail en verwijder daar het bericht.
Verwijder daarna tevens het bericht in Outlook als dat daar nog staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan