Status
Niet open voor verdere reacties.
opstart 1 wind.jpgopstart 2 wind.jpgNu met de zaken welke opgestart worden
 
Heb nu backup terug gestart en via taakbeher naar het verbruik gegaan;Processor schommelt tussen 14 en 38%
Bekijk bijlage 7669

Hier zie ik op zich ook niets geks aan, behalve dat het wisselbestand wat groot is, maar dat kan het probleem niet zijn.

Ik denk dan toch dat DDragon gelijk heeft en dat er misschien wat Bad sectors zijn op de harde schijf.
 
Wat ik dan niet begrijp is dat het op 2 verschillende HD gebeurt;
Ik heb dezelfde software op 2 HD geinstallerd en telkens hetzelfde

Grt
 
ik vermoed echter dat het hier om een gedownloade win7 ga , gezien de achtergrond !
indien zo zou het best kunnen zijn dat de uploader ervan deze functie uitgezet heeft ...of aangepast !!
vergis ik me hier in dat raad ik aan om een HD check te doen :
download een hd diagnostic tool vanaf hier neem deze van hetzelfde merk als je hd

tergelijker tijd gepost ...over welke tool heb je het hier : gebruik de in de win7 meegeleverde back up programma
 
Laatst bewerkt:
ik gebruik inderdaad de in w7 meegeleverde backup, maar ook met een ander programma zoals backup4all heb ik hetzelfde probleem

Grt
 
Ik heb ondertussen de nodige software voor een WD HD gedowload en test de beide HD's morgen

Alvast bedankt voor moeite

Grt
 
Tijdens testen van Hd PC terug vastgelopen en via herstelschijf naar een vorig herstelpunt moeten gaan.
Ik ga eerst mijn gegevens op een externe HD copieren . Dit heb ik reeds voor +/- 80% gedaan gisteren door gewoon copie paste via verkeznner.Het is een vrij groot bestand daar ik veel foto's en fimpjes heb. Liep gedurende vele uren zonder problemen. Wat mij wel opviel is dat er steeds vrij fysiek hgeheugen was van enkel MB.
Bij vastlopen is dit steeds 0. Kan dit er iets mee te maken hebben?

Ondertussen PC terug vastgelopen gisteren avond doch heb dan het geheugen niet kunnen controleren.

Grt
 
zoals ik al eerder zei , dien je de opstart items te beperken bij het opstarten van de pc .....
ook kun je de optie over wegen om het Virtuele geheugen te vergroten ...
doe het volgende
rechtsklik op computer .....kies eigenschappen ..
klik verder op geavanceerde systeem instellingen ..
klik verder op de toets instellingen bij Visuele effecten..
er springt nu een scherm op met de tap geavanceerd ....klik hier op wijzigen..
zet nu het vinkje aan bij aangepaste grootte..
en verander de Begingrootte & de Maximale grootte .....zet deze beiden even groot...
****vanonderen zie je een aanbevolen grootte vermeld staan ...de begingrootte en de maximale grootte stel je hierop in
(note : het kan zelfs géén kwaad om deze zelfs nog wat groter in te stellen : zolang je maar besef dat deze van je C schijf geplukt worden )
heb je de grootte's aangepast dien je dit in elk scherm te bevestigen met ok ...
note : de grootte aanpassing start pas op na een herstart van de pc
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heb je hardware problemen. Je zou je componenten eens moeten kunnen testen onder een niet-Windows omgeving. Wat zou ik testen: CPU, Memory, HDD.
Ik weet dat er op Hirens bootCD wel wat te vinden is hiervoor (stress testen voor CPU). MEMTEST86 is een zeer goede app (bootable CD) voor het testen van je geheugen.
 
Ik heb nu ondertussen ook Hirens Bootcd gedownload; Dit is ook ga ik ook testen maar bij het testen van de HD door de software van WD liep de pc ook al vast

Grt
 
Ik heb nu ondertussen ook Hirens Bootcd gedownload; Dit is ook ga ik ook testen maar bij het testen van de HD door de software van WD liep de pc ook al vast

Grt

Testen die lopen onder een DOS omgeving sluiten eventuele Windows problemen al uit. Indien de testen met Hirens boot CD allemaal zonder problemen lopen dan is de kans veel groter dat het probleem in Windows te zoeken valt. Indien er eentje slechte resultaten geeft moet je niet verder gaan zoeken...
 
Ik heb ondertussen de memtest86 laten lopen tot 3x en geen fouten gevoonden.
Cpu test levert ook niets op.
Als laatste nog de HD testen. Iemand sugestie met welk programma; Ik heb Western Digital schijven.

Grt
 
neem hier het tool om je hd te testen
je vind Western Digital in het midden van de pagina
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan