Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja en nee ... voor hun eigen netwerk : JA ! van verdeelpunt naar verdeelpunt op straat.was telenet zelf niet al vele langer bezig met een fiberkabelnetwerk, vooral in vlaanderen maar werd overal tegengewerkt, tuurlijk volop campagne voor proximus, net zoals hun 5g die via een achterpoortje erdoor kwam.....
Waarom heb je Telenet nodig? Orange heeft een soortgelijk pakket.Ik krijg vandaag een mailbericht van Telenet met het slechte nieuws dat hun tarieven 6% gaan verhogen !
Ik heb dit vanmorgen even opgezocht. Want deze jaarlijkse prijsverhoging begint me wat tegen te steken. Dus ik ging even kijken bij Orange, daar iedereen me zegt dat deze veel goedkoper is.Waarom heb je Telenet nodig? Orange heeft een soortgelijk pakket.
@DDragon80 hetgeen je uitgerekend hebt komt neer op één maand gratis, dus 11 betalen ... ene gratis, welke deal wens je dan?Met de komende prijsverhoging wordt dit verschil 12€ per maand. Wetende dat Orange ea diensten ook wel een prijsverhoging zullen toepassen in de nabije toekomst, gaat dit verschil mogelijks weer teniet gedaan worden.
Conclusie voor mij persoonlijk; ik vind het verschil in prijs niet de moeite om te veranderen.
En je zou toch altijd achterna komen met prijsverhogingen. Orange zit nl. op het netwerk van Telenet en is zowat geevolueerd tot de iets goedkopere versie van Telenet.Conclusie voor mij persoonlijk; ik vind het verschil in prijs niet de moeite om te veranderen.
Flikken ze hier ook hoor, goed geld verdienen voor de aandeelhouders, bonussen voor de cao's en "gratis" tv van Ziggo.Want deze jaarlijkse prijsverhoging begint me wat tegen te steken