Browser Chrome loopt regelmatig vast

Sedert enkele weken reageert Chrome vaak niet meer als je iets wil lezen, je kan niets doen, niet schrijven, scrollen.

Ook Firefox is al een paar keer gecrasht.

Het verwijderen en herinstalleren van Chrome bracht geen oplossing..

Ik gebruik een Medion Desktop die werkt met Windows 10 64 bit.

Kan een recente update van Windows eventueel de oorzaak zijn?

Bedankt voor uw reacties met suggesties
 
pijl naar links en daaronder pijl naar rechts. Ik nam het letterlijk en zocht naar woord TAB

Heb het programma ondertussen gevonden via C , program files x 86, dan ungine en dan bat, en run, na 2uur het volledige scherm te hebben ingenomen en datzelfde stomme liedje heb ik het stop gezet, zoiets moet je 's nachts laten draaien, resultaat zie je niet, wel bovenaan rechts FPS en een wisselend cijfer.
 
Tja... Bij mij is dat meestal iemand's anders computer ik dan test, van de mijne weet ik die OK is ;-).

Geluid kan je stil zetten...
Als er na 2u, hoogste settings?, nog geen problemen zijn zal GPU wel ok zijn.

Dat is het lastige met af en toe opduikende problemen, wat is de oorzaak?
Hardware? Software? Als er geen duidelijke aanwijzingen zijn, bv log files...., hoe uitzoeken?
 
Ik heb het programma om 1u opgestart en om 7u 30 was die nog altijd aan het draaien, een rapport zie ik nergens.

Natuurlijk had ik het geluid heel zacht gezet, ze konden daar iets aangenamere muziek onder zetten, dat hele gedoe met luchtschepen en de rest werkt na een tijdje ook wrevel op, daarom tijdens de nacht laten draaien.
 
Bij instellingen zie ik probleem oplossers: aanbevolen probleem oplossers.

IK heb aangegeven: probleemoplossers automatisch uitvoeren en mij op de hoogte houden

Er zijn momenteel geen aanbevolen probleem oplossers

Laatst gecontroleerd: nooit
 
@Hubert Collaer Dat soort programma's is bedoeld om te testen, niet om er mooi uit te zien of klinken.
En dat "gedoe met luchschepen en...." vergt bepaalde lastige belastende berekeningen om alle mogelijke ondersteunde functies te testen.

Er zijn nog veel meer van dat soort tools, het ene ziet er wat mooier, het andere wat saaier uit maar test dan mogelijk nog zwaarder...
En dat is wat ze doen, testen en je laten weet of er al dan niet een probleem is.
Bij jouw systeem werkt de GPU blijkbaar nog steeds probleemloos.

Als ik bv een playstation 3 hersteld heb en die wil testen neem ik een spel waarvan ik weet een bepaalde scene de GPU (RSX) heel erg belast wordt, doe een elastiekje rond de 2 joysticks zodat het niet meer doet dan ronddraaien.
De overgangen tussen eenzelfde bepaalde type belichting, schaduw reflecties enz... zijn vaak veel belastender dan het spel een aantal uren spelen.

Sorry, maar vanop afstand proberen fouten te vinden...
 
Laatst bewerkt:
@Deus, dat weet ik ook dat de bedoeling het goed testen is, en ja ze hebben ook hun budget, als ze daarom goedkopere beelden moeten gebruiken dan doen ze dat. Wie dat niet gewoon is die vind zoiets wat storend.

Kan die probleem oplosser van Windows eventueel een antwoord geven of niet aan te raden?

Bedankt voor je hulp tot nu, dat apprecieer ik enorm
 
Er was al verbetering? Hoe vaak en wat gebeurt het/er eigenlijk nog?
Het is een oude computer, zit er al een SSD in? of nog steeds HDD?

Je kan probleemoplosser eens proberen maar denk je eerder een "Chrome" oplosser nodig hebt.

Type in chrome adresbalk eens: chrome://crashes/ +enter
Komt er iets tevoorschijn? (Ben geen Chrome gebruiker)
 
Laatst bewerkt:
Zoals recentelijk aangegeven gebeurt het nog wel, soms heel kort, soms iets langer, maar niet meer frequent verschillende keren per dag. Het is een PC met HDD+SSD.

Invalid URL, ofwel werkt het even niet of verhuisd naar een nieuw webadres
 
Als je doet wat Deus vertelde krijg je zo iets te zien :

1724864163095.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan