Hardware USB

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat nog veel verder dan dat ... lampen, keukenapparatuur en tv zijn niet uitbesteed, maar integraal verkocht met een langdurige licentie op het gebruik van de naam.
Enkel in de wellness/health sector is Philips nog zelf aktief... Weet er alles van want was 32 jaar werkzaam op de hoofdzetel van Philips Belgium als HR Administrator... heb dat alles als betrokkene meegemaakt en begeleid.
 
Deze zijn zo goedkoop omdat het end-of-life series zijn ... niet noodzakelijk slecht.
Maar USB 2.0 ligt in de uitverkoop hé ...

Veel van de reviews die je kan lezen en die spreken van sticks die het na een zware upload begeven zijn terug te brengen tot gebrek aan kennis van de gebruikers. Foute formattering vb. Meeste mensen hebben géén weet van het feit dat een stick ook een juiste formattering moet krijgen.

Overigens ook wie zegt ze dan maar weg te gooien heeft het fout voor. Vaak is het verwijderen van de partitie en herformatteren een oplossing. Hier al verschillende keren besproken !
Maar ja, niet iedereen leest en gebruikt PC Tuts hé ...
 
zet er maar es een iso (windows,Linux, .... , MiniTool Partition Wizard) op met Rufus of Ventoy .... niet te doen man!
dito voor portable apps.
test ze maar es uit met CrystalDiskMark8, echt teleurstellend, voor data opslag misschien goed maar om Tools op te zetten ....
Philips en pc-spullen ..... mmmmm
Radio en TV: Prima

ieder zijn eigen budget en eisen uiteraard.
 
Laatst bewerkt:
Allemaal hier te lezen, zijn wel diverse manieren van geworden, niet alleen verkocht, ook join ventures.
Een 'joint venture' is er als een bedrijf samen met een ander bedrijf zich lanceert in een productlijn, in een merk, in een sector.
Dat heeft Philips in geen eeuwigheid meer gedaan...

Een 'verkoop' of in exacte termen 'desinvestering' is net het omgekeerde en dat heeft Philips over de voorbije 25 jaar volop gedaan !
Als je van een volledige eigendom afglijdt naar een meerderheidsparticipatie en dan naar een minderheidsparticipatie spreken we eigenlijk wel van verkoop, zij het in schuifkes...

Componenten gingen naar NXP
Televisie en beeld ging naar TPVision, de producent van de LED-panels van Philips sedert jaar en dag
Keukenapparaten gingen naar Whirlpool voor de grote en dan een waaier van 'afstotingen' per product - enkel scheermachines bleven in eigendom
Computers en aanverwante gingen naar Digital, ondertussen ook al meerdere keren gefuseerd (Compaq) en van naam veranderd
Diagnosetoestellen gingen eerst samen met HP en werden dan afgestoten als HP Agilent
Licht ging qua productie naar Signify, qua verkoop werd de poot Massive gewoon gesloten en wordt enkel nog aan franchiseketens verkocht
etc ... etc ...
 
Sorry maar opmerking #2 is een betere oplossing.

Transcend of SanDisk (Extreme editie) kunnen veel sneller data lezen en wegschrijven.
Helaas betaal er ietsje meer voor. USB2 is een beetje uit de tijd
 
in de conment staat niet veel goed op bol.com over de Philips usb stick's
  • traag
  • snel stuk
  • kan niet meer dan 16 gb er op
  • Werken niet!
  • erg traag met uploaden naar stick
ik heb ooit in blokker een gekocht van Philips 8GB deze doet het nog steeds maar de laaaste dat ik aangekocht heb is deze maar dan via https://www.amazon.com.be/

deze is niet te koop op coolblue

via bol.com kan je niet zien hoe snel de Usb stack zelf is , maar via coolblue dit wel aangegeven zo kan je zie hoe snel de overdracht is van gegeven

dit is mijn ervaring
 
Laatst bewerkt:
in de conment staat niet veel goed op bol.com over de Philips usb stick's
  • traag
  • snel stuk
  • kan niet meer dan 16 gb er op
  • Werken niet!
  • erg traag met uploaden naar stick

dit is mijn ervaring
ook de mijne!
@PhilipV : nog steeds een steek in je hart ?

nb: als oud/ex-tech van Proximus vind ik internet een top product! proximus tv nog steeds een ROT produkt! heb ik dus ook niet, zelfs GRATIS wil ik het NIET in huis! als werknemer ben je niet verplicht je ziel te verkopen aan de firma laat staan je hart.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mik
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan