Met de komende prijsverhoging wordt dit verschil 12€ per maand. Wetende dat Orange ea diensten ook wel een prijsverhoging zullen toepassen in de nabije toekomst, gaat dit verschil mogelijks weer teniet gedaan worden.
Conclusie voor mij persoonlijk; ik vind het verschil in prijs niet de moeite om te veranderen.
@DDragon80 hetgeen je uitgerekend hebt komt neer op één maand gratis, dus 11 betalen ... ene gratis, welke deal wens je dan?
een gegeven paaard nooit in de bek kijken, maar ja als het kleine niet eert, ben je het grote ook niet waard ...
ik heb mijn ' vaste telefoonlijn ' laten verwijderen, besparing 30,0€ ... internet en GSM nu 80,0€ (internet is nu een Giga-verbinding), vaste telefoon werd heel weinig gebezigd, door het gsm gebruik en WhatsApp! de aanpassing van je loon wordt altijd dubbel teniet gedaan door electra,gas en telecom.
lang leve de indexering van je loon??? om dan nog maar te zwijgen over de belasting, waar enkele euro's het verschil maken tussen een bescheiden en groot inkomen ....
het onderwerp heeft terug een andere wending genomen, mijn excuses daarvoor. het is en blijft nu éénmaal zo het leven, gratis en vaste prijzen bestaal allang niet meer...