Online apps Ringtone via sms ontvangen, oude Nokia 5030

Status
Niet open voor verdere reacties.
Downloaden kan je overal maar ik heb geen kabeltje. En de zeer lang gebruikte mp3 ringtone staat op mijn laptop, mss, mss?
Vroeger stuurde je een sms & code en je kreeg de ringtone via sms na je keuze gemaakt te hebben.
Zelf wat gezocht maar ik blijf in rondjes draaien.
 
Heb dit nooit gedaan maar even meegezocht.
Ik weet niet hoe het werkt maar die site ik vond is
maar zou je het nummer moeten smsen ????
Ik heb geen gsm meer om het te testen.
 
Oe, dat is heeeeeeel erg lang geleden dat ik dit nog gedaan heb. Weet het nu niet meer van buiten hoe dit werkte. Ik heb ook geen gewone gsm in bezit om dit te testen. Vrees dat ik ook niet meer zou kunnen doen als jij en dat is internet afstruinen.
 
de optie aangebracht door Salmax is enkel via een pc te downloaden om daarna deze via een usb oplaad/data kabel te verbinden met de gsm om deze dan toe te voegen aan je ringtone's dit gaat dus niet via een sms ..
*de site's die eerder ringtone's aanleverden via een sms bestaan volgens mij niet meer aangezien die geen beveiligde verbinding gebruiken ... en dateren eerder uit het jaar 2004
 
Ringtone heb ik zelfs gevonden 'Kaiser Chiefs-Ruby' , ik dat toen nog bewerkt met Audacity, geknipt en copy past zodat enkel de luidste delen te horen waren. En zit in mijn HDD.
Maar nog steeds enkel download, niks via sms? Blijkbaar wordt dat een datakabeltje kopen. Vroeger stond de tv vol ringtones en heb dat toen toen zo gekocht had.
 
Ringtone heb ik zelfs gevonden 'Kaiser Chiefs-Ruby' , ik dat toen nog bewerkt met Audacity, geknipt en copy past zodat enkel de luidste delen te horen waren. En zit in mijn HDD.
Maar nog steeds enkel download, niks via sms? Blijkbaar wordt dat een datakabeltje kopen. Vroeger stond de tv vol ringtones en heb dat toen toen zo gekocht had.
Vroeger was alles anders he hobbyman. een GSM was toen ook de standaard en daarvoor bestond zelfs de GSM niet eens. Ik bedoel maar dat de tijden veranderen, dat er dingen door de evolutie verdwijnen is daar een logisch gevolg van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan