E-mail mail via microsoft outlook 2007

goede namiddag,

sinds vandaag kan ik geen mails ontvangen,verzenden ook geen mails verwijderen met office 2007

ik krijg de melding
er zijn fouten opgetreden in het bestand
c:\users\francois\appdata\local\microsoft\outlook\outlook.pst
sluit alle toepassingen af die gebruik maken van e-mail en gebruik het hulp programma voor postvak IN (scanpst.exe) om fouten in het bestand te repareren .meer informatie over het hulpprogramma in postvak IN .

ik heb scanpst.exe gedowload en geinstalleerd .....maar geraak er niet wijs uit ....
bij help in office 2007 ....office diagnose gegevens ...maar hier geen foutmeldingen.

ik zie nu de mail na via telenet webmail

wie weet raad ...

grt,

françois
 
dag Philip ..inderdaad de office 2007 is inderdaad oud , ik gebruik het nog op mijn oude Acer en zolang als die het vol houd ,blijf ik die dagelijks gebruiken .Ik heb een recentere laptop van HP en daar staat office 2021 op ,een bind versie die ik gekocht heb , maar die Hp is nauwelijks gebruikt .Ik heb al zo veel problemen gehad met HP ( Wivy ...kent mijn verhaal van Hp problemen met 3 laptops en 3 printers die ik nieuw had gekocht . een laptop en de HD stuk in de laatste maand van de garantie ,heb dan maar zelf de HD vervangen en ssd geplaatst ( met hulp op dit forum en van Wivy ) een printer die ik uitpakte ,deed alle transport tape weg ..in het stopcontact , even licht op het display en het was over en out ...nieuwe gekregen, printkop defect en binnen het jaar weer printkop defect .Denk er toch aan om uit te gaan zoeken ,om dan alles mappen en met daarin de mails over te brengen naar de HP met office 2021 op ....met die recente Hp ook al problemen gezet , startte niet meer op enfin HP is niet mijn merk grt françois
 
Terug
Bovenaan Onderaan