Probleem met Office 2016

Roberke17

Steunend lid
Vip Lid
Op mijn desktop pc met Windows 10 Pro versie 1803 op en Office 2016 op, krijg ik de melding dat Office niet meer werkt.
Ik zie mijn contacten nog staan, maar zie nergens nog mijn email account staan. Ik krijg dus geen mails meer binnen.
Ik moet office 2016 dus opnieuw installeren. De .pst bestanden van de gebruikte email adressen heb ik naar een usb stick gebracht.
De contactpersonen kan ik niet exporteren naar een usb stick.
Er zit niets anders op dan deze allemaal handmatig op te schrijven.
Iemand een idee van hoe ik de office 2016 terug werkende kan krijgen?

Groetjes

Roberke17
 

Roberke17

Steunend lid
Vip Lid
Beste, bedankt voor je reactie.
Zal eens proberen of het werkt. Wat ik nog vergeten te zeggen was, is dat ik bij alle programma's de office 2016 zie staan, maar er staat geen grootte bij.
Office_2016.JPG
 

cve

Medewerker
Forumleiding
Het is Windows. Logica is daar niet erg logisch. Dus als het werkt, u geen zorgen over maken.
 
Bovenaan Onderaan