Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo heb vandaag een grafiche kaart gekocht de e-geforce 8800 gt nu is het probleem als ik de kaart in men pc stop en steek men pc aan begint hij massas te tuuten wat zou dat zijn
 
Ik heb hier nog niet zien staan of je met Win7-32bit of Win7-64bit draait als besturingssysteem.
Moest het zijn dat dat je de 64 bit versie wilt downloaden kan je dat doen op volgende pagina:

NVIDIA Driver Downloads - Advanced Search

attachment.php
 
Dit wijst volgens mij op een hardware fout of niet de juiste drivers. Ik zou deze kaart eens omwisselen in garantie (2j.) en opnieuw proberen. Kan de kaart zelf zijn ook hé ( ergens made in Zulu-land of zo op een maandagmorgen ? )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedoel je via windows updates??
De driver via windows update moet er eerst af.
Je moet kiezen in dat geval, typisch probleem met nvidia.
Microsoft bied een update aan, wat een volledige driver is, en als je de driver van nvidia zelf installeert weet windows niet meer welke driver te nemen en krijg je conflicten.
Dus als je de driver van nvidia zelf hebt, verberg dan de update van microsoft.
Beide drivers gelijk kan niet.
Dat verklaart het groene balkje van systeemherstel.
 
Laatst bewerkt:
grafiche kaart

grafiche kaart

waar kan ik dit typisch probleem met nvidia halen als ik de grafiche kaart van me moederbord uitschakel moet er nog iets veranderd worden in de bios
 
Waar komt die update voor grafische kaart vandaan, via microsoft update?
En is het een videodriver voor de nvidiakaart?
Dat kan ik uitje vorige berichten nog steeds niet opmaken.
Als die update voor je nvidiakaart is en van microsoft komt via windows update, gewoon afblijven.
Enkel deze van nvidia zelf gebruiken, dat is de meest geschikte.
Microsoft blijft hun eigen ondersteuning nog geruime tijd aanbieden maar die is niet nodig, verboden zelfs als je de driver van nvidia zelf gebruikt.
 
grafiche kaart

grafiche kaart

van het moment dat ik d kaart in me pc steek en opstart doet windows het al van zelf via installatie windows onderdelen kan ik dit uitzetten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
van het moment dat ik d kaart in me pc steek en opstart doet windows het al van zelf via installatie windows onderdelen kan ik dit uitzetten

Dan ligt het aan je bios of aan de kaart.
De biosinstellingen zullen niet juist staan, waarschijnlijk heeft het met de crossfire te maken van ATI
ivm het gelijktijdig kunnen werken met de onboardkaart, dat gebeurt in crossfore. De settings hierover zullen niet juist zijn denk ik.
De hardwaredetectie van windows moet ingeschakeld blijven.
Het is mogelijk een nvidiakaart te plaatsen in zo een bordje maar je MB is natuurlijk niet echt nvidiavriendelijk wegens dat het een concurent is.
Ik ga eens zoeken of ik er iets over vind.
Je bent niet de eerste met dit probleem hoor.

Heb je de kaart gekocht bij de verkoper van je pc, laat die winkelier het oplossen desnoods.
Ik heb het al eens meegemaakt dat de winkelier gewoon een ATI kaart geplaatst heeft omdat hij het zelf niet kon in orde brengen.
 
De biosinstellingen zullen niet juist staan, waarschijnlijk heeft het met de crossfire te maken van ATI
ivm het gelijktijdig kunnen werken met de onboardkaart, dat gebeurt in crossfore. De settings hierover zullen niet juist zijn denk ik.

Vermoed ik ook. In het BIOS kan men VGA onboard uitschakelen. Op Disabled instellen dus.

Controleer ook eens in het BIOS of PCI-e slots op Enabled staan ingesteld.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan