Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede morgen ik ben nieuw en zou graag hulp krijgen daarbij mijn dank ik heb acronis 11 om bacups te maken ben daar tevreden van maar sedert dat ik een nieuwe pc heeft lukt dat niet meer ,hij meld dat hij de schijven niet vindt ,(maar de harde schijven die buitenom pc zijn vindt hij wel) maar het is eigenlijk de andere dat ik moet kunnen bacuppen heb al gekeken in de bios niets fout hij start op met opstart cd ,kan me daarbij iemandt helpen dank bij voorbaat en groeten jose
 
dank voor u vlugge antwoord ik heb die pdf gelezen maar ik kan alles installeren dat is niet het probleem maar er is iets mis met die driver snap api ,als ik acronis 11 installeerd op pc gaat alles normaal en kan ik bacups maken enz. maar vanaf ik een opstartcd maakt lukt het me niet ,hij maakt wel de cd maar als ik dan opstart met die cd en dan een bacup wilt maken zit het fout , de oorzaak moet zijn met die snap api is dat wel de juiste driver bij mij lukt het toch niet hoor snap api laat hem wel installeren maar het is ook al kan je nog eens kijken om mij te helpen ik kan geen raad vragen hoger hand doordat ik die acronis heeft gekregen vriend je versta wel
 
Ik kan je ook de laatste versie geven va Acronis 11,28/05/09.Build 8082.
Eerlijk gezegd met dit programma heb ik weinig ervaring. Trouwens ik ben overgestapt naar een linux back-up prog, die 100% betrouwbaar is.

grtz wivy
 
vriendelijk dank dat u die wilt toesturen mijn prive email is [EDIT]Geen Email adres op het Forum Spam gevoelig[/EDIT] of kan je me laten weten hoe ik eraan geraak dank bij voorbaat en een mooi weekend gewenst

Je kan contact opnemen via Pm, kijk profiel Wivy
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klik op de ' naam ' naast het fotootje met de linker muis, een menu verschijnt, kies ' Stuur een privé-bericht naar ... ' of ' stuur een E-mail naar wivy '.

Thxs DamienJack voor de correctie!


grzt.wivy
 
vriendelijk dank voor jullie inzet maar het is niet opglost ik heb eerst dat gedownload dan installeerd snap api geinstaleerd heb opstart cd gemaakt, alles ging tot hier (maar bij die opstart cd maar juist een schijf de externe harde schijf die ingeplugd is met usb de andere vier herkend hij niet, ik weet niet meer wat ik meer kan doen, )PS maar ik heb gezien bij die Rar bestandmet die driver erin zat er een snapapi dll bij maar waar moet ik die bijvoegen dan zou het mischien gaan ,kan jullie nog eens kijken voor mij daarbij mijn dank
 
snapapi dll bij maar waar moet ik die bijvoegen dan zou het mischien gaan ,kan jullie nog eens kijken voor mij daarbij mijn dank

Die snapapi dll moet je meestal in het mapjevan het programma zelf gooien zoals c:/programmafiles/snapapi laat mapje dicht en rechtermuis op het bestand snapapi dll die in het mapje gooien dan vraagd hij meetal overschrijven Ja programma sluiten in jou geval even rebooten/opstaren, en dan kijken of hij ze nu wel ziet..
 
ik heb gekeken in mijn map C bij programma files maar geen map te vinden van de installatie van snap api en ik heb die toch geinstaleerd ik zal eens kijken bij syteem 32 als hij daar niet staat als ik daar een map vind mag ik die dan overschrijven ,en moet ik dan terug een nieuwe opstart cd maken ,rebooten wil dat zeggen terug opstarten via cd kan je nog eens kijken voor mij dank bij voorbaat
 
ik heb gekeken in mijn map C bij programma files maar geen map te vinden van de installatie van snap api en ik heb die toch geinstaleerd ik zal eens kijken bij syteem 32 als hij daar niet staat als ik daar een map vind mag ik die dan overschrijven ,en moet ik dan terug een nieuwe opstart cd maken ,rebooten wil dat zeggen terug opstarten via cd kan je nog eens kijken voor mij dank bij voorbaat

Je moet hem coyperen waar je hem geinstaleerd hebt dus in jou geval syteem32 rebooten betekend gewoon weg opstaren...en tevens overschrijven als hij dat vraagt , dan opnieuw opstaren
 
heb dat gedaan maar het lukt toch niet hoor nog altijd hetzelfde probleem met de opstart cd herkent hij de schijven nog niet,het is een raar geval hoor, is dat ook zo bij een ander of kijken ze er niet meer achter,er moet toch ergens iets mis zijn maar ja vind dat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan