Status
Niet open voor verdere reacties.
Aan allen

ik heb al enkele items gelezen maar ik geraak er niet uit. Ik schets even de situatie

PC start op tot het welkomsscherm maar geraakt dan niet verder. geen reactie op toetsenbord of muis
Ik geraak wel in veilige modus en heb daar al enkele zaken geprobeerd;
schijfcontrole: ok
defragmentatie: ok
systeemherstel naar vorig gekende situatie: ok
check apparaatbeheer : geen rode kruisjes dus ok?
De pc werkt in veilige modus maar begint zo om de 5 min enorm te 'blazen' vandaar dat ik de boel even open gedaan heb en deze gestofzuigd.
Er zijn onlangs geen nieuwe apparaten geïnstalleerd of weggehaald

Ik werk nu even op mijn andere pc zodat ik kan mailen terwijl misschien iemand met een oplossing komt.

alvast enorm bedankt

arik
 
Zorg dat alle USB apparaten verwijderd zijn uit de PC, behalve eventueel natuurlijk een muis en keyboard.
Het kan gebeuren dat het booten blijft hangen op een USB apparaat, zoals printer , scanner, externe schijf o.i.d.
 
Arik,
Als je ooit eens »Windows Backup & Terugzetten« hebt gedaan (met laat Windows kiezen), kan je er uit komen. Heb je niet vergeten een opstartdisc te maken? Zo ja, kan je die downloaden. Start dan opnieuw op en druk, nog tijdens het zwart scherm op de knop die je naar het Bios verwijst (F12?). Zet met je pijltjes op hoog of neer de DVD als startup in. Zo kom je in de basis-Systeemherstel. Kies »Systeemkopie« terugzetten. Daarna krijg de vraag om je toetsenbord in te stellen (heb je Azerty, kies dan »Belgisch punt«). Nu kan je eens uitblazen, iets drinken en na ± 30 min. herleeft je PC en komt terug op de tijd dat je deze Back-up hebt gemaakt. Ik hoop voor jou dat je minstens een Systeemkopie hebt die niet te oud is. Dat zal zo zijn als je ooit »Backup en Terugzetten« hebt gedaan en Windows hebt laten kiezen.
Succes.
WW
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan