Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Je bedoeld dus het programma van Cisco ?
Als het goed is, is dit onder Windows 10 nog steeds te gebruiken, dus waarom zou je een alternatief zoeken als je hier tevreden mee was?
Cisco Network Magic Basic offers you added networking capabilities in addition to helping to simplify your router setup. Easily manage and protect your home network, plus:...
Ik had nog een hele oude versie met licentie liggen en maar weer eens geïnstalleerd. Werkt voor zover ik even snel kan beoordelen goed onder Windows 10
Er is geen ondersteuning meer.. Alle weblinkjes naar Cisco in het programma zoals een help pagina voor technische ondersteuning lopen dood.
Welke functionaliteit wil je eigenlijk hebben? Ik lees dat je "network scanner" getest hebt, dus ik vermoed dat dit het enige is wat je nodig hebt? Voor zulke functionaliteit heb je verschillende goede tools, welke allemaal gratis zijn.
Zelf raad ik nmap aan. Deze heeft ook een Windows versie.
Nirsoft heeft ook verschillende nuttige tools.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.