na openen laptop laten starten

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja natuurlijk

ik heb windows 8.1 opnieuw geinstalleerd , en dan alles weer opnieuw installeren
ja natuurlijk beter als klooien met loss tools

nee ligt niet aan sluimerstand ,

nu kan ik weer mijn laptop openen starten
 
nu kan ik weer mijn laptop openen starten
Sorry maar leer ook graag bij....als het mogelijk is,vertel eens hoe...
Je sluit laptop af>dan open je deksel en je systeem begint weer bij waar je laatste mee bezig was of zo iets....hoe staan die instellingen dan,kun je soms wat prints plaatsen.
Ben echt niet mee;)
mvg
 
foto 1 laptop dicht uit
WP_20150104_001.jpg

foto 2 tijdens het openen start de pc naar je begin scherm
WP_20150104_002.jpg


dat is standaard bij laptops


mijn probleem was dat ik mn pc aan moest zetten foto 3

WP_20150104_004.jpg
 
Natuurlijk is dit zo!!!Hier ook ,dacht dat ik in #8 de instelling had gegeven toch!Maar in je topic start was dit wel niet echt goed verstaanbaar!
Maar zo is je laptop niet af gesloten he,doe maar eens test met slaapstand/sluimer...zie het nut er niet van,als je b.v laptop 24 uur niet gebruikt,blijft die energie verbruiken toch.
Hier staat instelling,bij deksel sluiten geen actie ondernemen,reden is,als ik soms voetbal stream bekijk ,sluit ik extern een groter scherm aan.
en klik ik het deksel toe en kijk zo voetbal !
mvg
 
Dus dan toch zoals gezegd : Laptop gaat in slaapstand bij het dichtklappen. Laptop ontwaakt uit slaapstand bij het openen.
Inderdaad, laptop is op die manier nooit uit en blijft verbruiken.
 
opgelost

opgelost

Natuurlijk is dit zo!!!Hier ook ,dacht dat ik in #8 de instelling had gegeven toch!Maar in je topic start was dit wel niet echt goed verstaanbaar!
Maar zo is je laptop niet af gesloten he,doe maar eens test met slaapstand/sluimer...zie het nut er niet van,als je b.v laptop 24 uur niet gebruikt,blijft die energie verbruiken toch.
Hier staat instelling,bij deksel sluiten geen actie ondernemen,reden is,als ik soms voetbal stream bekijk ,sluit ik extern een groter scherm aan.
en klik ik het deksel toe en kijk zo voetbal !
mvg



toch kreeg deze instelling niet terug , met sluimerstand instelling
 
Laptop gaat in sluimerstand bij het dichtklappen. Laptop ontwaakt uit sluimerstand bij het openen.
Niet echt Mik,want bij sluimerstand,dan verbruikt hij niet meer,wel bij slaapstand beetje nog...voor hem dan uit winterslaap te halen moet moet je op toets/muis klik doen!Bij deksel toe en open niet,als ik nu b.v 5dagen weg ga,sluit deksel,kom thuis deksel open dan zal ik op dit bericht terug komen,het nut zie ik niet.
mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan