na openen laptop laten starten

Status
Niet open voor verdere reacties.
gezien dat ik géén laptop gebruikt moet ik verder gaan op de afbeelding van Lautus .
welke instelling staat er bij u vermeld onder " actie als ik het deksel sluit " welke mogelijkheden zijn er in het menu te vinden onder " geen actie ondernemen "
Ashampoo_Snap_2015.01.02_11h47m25s_001_.jpg
 
Ja sluimerstand ben ik vergeten!!!Verwijder dit altijd!Daarmee staat het ook niet tussen mijn opties in afbeeldingen.
Vraag is ook ,hoe zo iets van zelf veranderd dan bij TS.
mvg
 
Volgens mij bedoelt djtoeta wel degelijk de sluimerstand.
#3
voorheen deed ik de laptop open klappen toen start ie meteen , nu alleen met aan-uit knop

Bij sluimerstand en men klapt de laptop open zal op het scherm het beeld verschijnen met de bewerking die het laatst gebruikt werd. Dat kan een internetpagina zijn, maar dat kan evengoed een document zijn of een spreadsheet of eender ander welke applicatie zijn.

#13
ik sluit de laptop af via het windows scherm rechts boven in boven de app menu , ik sluit de laptop volledig uit

Zo sluit men een venster of applicatie , maar sluit men windows of de laptop niet af.
 
ik heb hier op de desktop zojuist via energiebeheer de afsluitknop op het toetsenbord hier een andere functie toegewezen ...
deze stond eerst op afsluiten deze heb ik dus op de sluimerstand ingesteld en bevestigd ..
daar op drukte ik op de power button van mijn toetsenbord en võila de computer/scherm ging opeens op een zwart scherm als ook dat de computer zelf uitging ...
mede diende ik dan de opstarttoets van de computer in te drukken en startte deze terug op met de vlc player die open stond alsook met de Windows live mail die open stond als ook met de internet pagina die open stond voordat ik de power button indrukte ...m.a.w. ik kon gewoon verder de pc gewoon gebruiken .
 
Reden dat ik sluimerstand verwijder is...
Deze sluimerstand heeft echter twee nadelen. De eerste is dat je harde schijfreserves gelijk zijn aan de hoeveelheid geïnstalleerd geheugen. Heeft je pc dus 16GB geheugen, dan wordt die ruimte ook gebruikt. Twee nadeel is dat het ontwaken van een pc met veel openstaande vensters een tijdrovend proces kan worden.

Probeer daarom eerst wat toepassingen te sluiten voor je laptop in sluimerstand gaat.
Ooit problemen gehad met desktop met weinig Ram!
mvg
 
Is de optie sluimerstand nu zichtbaar bij startknop/app???
Doe anders eens systeemherstel naar datum dat het wel werkte deksel openklappen!Heb je de links van#22 ook gelezen???
Als sluimerstand niet bij de opties staat!Lees dit
mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan