Software Hoe BCK bestanden openen, met welk programma ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een BCK bestand gedownload van een thuis geplaatste SMA omvormer voor zonnepanelen.
Ik moest de firmware updaten, zogezegd zogedaan, maar voor het resultaat moest ik een BCK bestand downloaden
en dan...... kijken naar het resultaat. Maar dus probleem, met welk programma open ik een BCK bestand
Waarom maken ze het toch altijd zo ingewikkeld ?
 
Ben je zeker dat je het moet openen ??? volgens mij moet je het uitvoeren en hoe zoek je best op in de handleiding van je SMA omvormer.

Je moet zeker aanloggen op de webinterface van de omvormer.
Het formaat is niet leesbaar met een andere app dan de interface van de SMA omvormer zelf.
 
bij de gebruikers web interface zie ik toch niet direct een mogelijk om up te graden:
1704212201276.jpeg

heb het artikel niet echt volledig gelezen ... misschien leidt het naar een oplossing ...
 
Ik lees enkel dat het BCK bestand 'ergens' op een bepaalde plaats moet geplaatst worden en dat de omvormer dan zijn configuratie daaruit leest ... kan een middel tot update zijn, maar ook weer niet ??? Te weinig info om daar duidelijkheid over te hebben.

De TS kan toch maar best zijn installateur raadplegen denk ik ... heb zo het vermoeden dat dit geen akties zijn die door een eindgebruiker dienen te worden uitgevoerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan