na openen laptop laten starten

Status
Niet open voor verdere reacties.
kreeg het niet terug ingesteld met sluimer /slaapstand uitleg
Heel normaal,want je wil één andere optie,gewoon deksel sluiten,nog eens als je instelling had gedaan zo als in mijn afb. in#8 moet het normaal werken,ten zij het er iets mis was met je OS!
@Qtex
dan zal deze ook uitgestaan hebben in de service's en wellicht ook in het register ..
Heb nog nooit voor dit het register geweest of....gewoon geen actie ondernemen bij sluiten deksel
mvg
 
@Djtoetta wil je toch nog iets melden,ben ook maar één gewoon lid zo als jij.Meerdere mensen/medewerkers wilde je helpen,denk trouwens dat we beiden dit probleem zouden opgelost hebben.Nu beslis je ineens van Windows terug te installeren ,stoort me echt niet,maar ben wel blijven zoeken,naar het sluimerstand probleem,ergers ben ik op verkeerd spoor gezet.Stel hier ook al eens vraag,word het soms ook beu,als er maar geen oplossing komt,formatteer ik ook,zeg dan wel mannen niet verder zoeken,probleem is oplost doe format!snap je me?Vergeet niet dat alle medewerkers dit gratis doen in hun vrije tijd!
Wel fijn dat je probleem opgelost is!;)
mvg
p.s met OS bedoel ik dat je Windows8...misschien corrupt is geraak of je hebt virus/malware/adware binnen gehaald
 
super bedankt voor je mede hulp , ik had het eerder gehad maar wist niet meer hoe ik het opgelost had

Juist daarom is het zo interessant van te weten hoe je het opgelost had. Volgende maal kijk je gewoon hier naar de zaken die je gepost hebt. Probleem zo opgelost. Ook voor anderen die op dergelijk probleem stuiten.
Ook voor ons. Weer iemand die we gratis kunnen helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan