Windows 10 mp4

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Ik heb alle afleveringen van de handmaid's tale seizoen 3, ik heb daar de gepaste Nederlandse vertalen voor opgezocht, en als ik die met BS player pro afspeel loopt alles perfect op de laptop, film en Nederlandse ondertiteling.
Ik wil die nu bezien op mijn smart tv maar daar krijg alleen de film te zien Engels gesproken en bij de opties staat dat er geen ondertitels zijn.
Hoe moet ik die integreren.
Met VLC player ook direct film met Nederlandse ondertitels.

Bedankt,

Ed
 
@mdc1756

Je moet de srt (of andere vorm van bestand met ondertitels) gewoon op je opslagmedium (USB-stick, NAS, portable hard disk, ...) opslaan in dezelfde folder als het mkv, avi, mp4, ... bestand en er zorg voor dragen dat het exact dezelfde naam heeft als het beeldbestand (op de extensie na uiteraard) ... Binnen de player kan je dan ondertiteling opzetten en de ondertiteling wordt weergegeven. Zijn er meerdere bestanden geplaats (vb. xxxxx_nl.srt en xxxxx_eng.srt) dan kan je kiezen wat je wil gebruiken.

Vergis je niet KODI, is eigenlijk een gans media-centrum met plug-ins, zoekmogelijkheden en downloader voor zowel films als ondertiteling, ...)
Indien niet beschikbaar in je app store zie http://kodi.tv

Neem zeker de handleidingen door of gebruik het forum ...
 
hallo ik heb net een tvbox gekocht met kodi erop. ik heb ook op mijn pc kodi geinstalleerd. maar ik hoe verkrijg ik dat de bestanden op mijn pc kunnen afgespeeld worden op mijn tv met de kodie app. ik slaag er niet in. ook het verplaatsen naar een andere map gaat niet altijd. sommige files gaan wel andere niet. ik heb files in de library van mijn profiel gezet maar als ik dan mijn profiel open op tv zitten die daar niet in. graag hulp dank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan