Windows 10 mp4

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Ik heb alle afleveringen van de handmaid's tale seizoen 3, ik heb daar de gepaste Nederlandse vertalen voor opgezocht, en als ik die met BS player pro afspeel loopt alles perfect op de laptop, film en Nederlandse ondertiteling.
Ik wil die nu bezien op mijn smart tv maar daar krijg alleen de film te zien Engels gesproken en bij de opties staat dat er geen ondertitels zijn.
Hoe moet ik die integreren.
Met VLC player ook direct film met Nederlandse ondertitels.

Bedankt,

Ed
 
Met de SmartTV zal dit waarschijnlijk via DLNA verlopen. Dit protocol ondersteund enkel video, geen externe subs (zoals srt bestanden). Een eenvoudige oplossing is hier bij mijn weten niet voor. Tenzij je mbv software de subs gaat integreren in je beeldmateriaal. Of je gebruikt een andere player voor je TV die wel met subs overweg kan. Ik ben niet helemaal zeker of MKV met subs wel zou kunnen, hier twijfel ik een beetje aan...
 
Je zal de ondertitels moeten inbakken in de video's.
Dit kan zo.
Ondertitels inbakken.
Voor een aflevering van een serie (+- 40 min beeldmateriaal) duurt het ongeveer 6 min.
Bij de keuze van het apparaat (stap 3) heb je bijna onderaan keuze uit een paar TVs.
Opgepast, tijdens de installatie van Any Video Convertor probeert het programma ook wat rommel te installeren, niet vergeten deze uit te vinken.
 
Niet om het één of ander, maar hier slaat Nod32 van ESET nogal alarm met 68 meldingen zodra ik Any Video Conveter probeer te installeren.

Zoiets vind ik te veel om zo'n programma als veilig te stellen. Uiteraard kan het allemaal loos alarm zijn, maar ik vertrouw ESET hier wel.

notifications.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Skippy indien je de gewone installatie procedure neemt dan is er inderdaad ook via Malwarebytes premium een melding betreffende de meeliftende software..
maar klik je niet op de installeer button maar wel op de regel met het pijltje dan kies je voor de geavanceerde installatie opties ..
desgewenst kun je dan zelf bepalen of je deze meeliftende software wilt installeren .. dit werd trouwens al vermeld door knoet .
*kreeg hier nu ik de geavanceerde installatie methode nam géén melding !

Ashampoo_Snap_vrijdag 25 oktober 2019_12h11m46s_001_.png
 
raar allemaal, ik zette vroeger mijn mkv en de ondertitels op een usb, stak die in de tv, ging naar apps, dan naar video en dan zag ik de inhoud van de films die op de stick stonden
vroeger was dit geen probleem 100 filmen zo bekeken, gewoon optie ondertitels aanzetten en klaar was kees, nu zegt hij gewoon geen ondertitels gevonden
ik kan toch geen videoplayer op mijn tv installeren.
 
ja, ik download mkv bestand zoek het srt bestand op en zet die in dezelfde map, als je die dan normaal afspeelt met usb op tv komen de ondertitels er vanzelf opstaan
als ik het op de laptop speel komen er wel wel automatisch opstaan, en vroeger was dit ook zo bij de smart tv??
 
@mdc1756 je zegt vroeger zette ik mijn mkv en de ondertitels op een usb …
de vraag is nu … heeft de ondertitels dezelfde naam als de betreffende aflevering ..en bevind de ondertiteling dan zich ook in dezelfde map op je usb als deze mkv
*het beste zou inderdaad zijn als deze ingebakken waren maar dit is niet noodzakelijk ..wat wel noodzakelijk is dat de naam van deze ondertiteling hetzelfde is als deze van de film /aflevering ..
 
ja ze staan samen in dezelfde map en ik heb ze dezelfde naam gegeven, door eerst op het mkv naam wijzigen klikken, copie en die copie op het srt (naam wijzigen) en deze dan te plakken ..heb juist nog naar mijn ander films gekeken die ik ook zo behandelde en de tekst staat erbij
 
heb gezien dat het geen mkv bestanden zijn maar wel mp4, daar zal de fout liggen, bsp player en vlc player spelen dit moeiteloos af.
Is er een programma dat mp4 kan omzetten naar mkv of wil er iemand het derde seizoen afhalen via usenet de mijne werkt niet hier thuis maar dan wel
mkv bestanden aub.
bedankt,
goed weekend

e
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan