Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Ik heb een sleutel voor malwarebytes premium, voor 3 apparaten.
ik heb er 2 van gebruikt.
Gisteren heb ik een schone windows 10 installatie gedaan.
Na software van malwarebytes geïnstalleerd te hebben reageert die niet op de sleutel
(alleen het gebruikers id krijgt groen vinkje)
kan nergens vinden hoe ik dit op kan lossen.
Misschien een van U een oplossing?
vriendelijke groet, Ienepien
 
Qtex, Ik heb de versie 3.0.5 geïnstalleerd over de oudere versie 2.2.1 en alles werkt perfect, licensie is gebleven wat het was en de updates doen het ook.
En Bitdefender werkt rustig verder naast Malwarebytes, dus een bestaand virusprogramma verwijderen is niet nodig.
Alvast bedankt voor het goede advies.
 
ik zeg niet dat je absoluut een betalende antivirus pakket dient te verwijderen ...ik zeg wel dat de nieuwste versie van Malwarebytes het in feite overbodig maakt om een extra beveiligings pakket te draaien ...dit word ook vermeld op de site zelf immers indien je enkel de Malwarebytes 3.0.5 draait dan zul je ook zien dat deze opgenomen is in het beveiligingscenter van Windows .

Ashampoo_Snap_2017.01.14_18h34m50s_002_.jpg

*bij de ene verloopt alles goed tijdens de upgrade naar de nieuwste versie en bij de andere zijn er wat probleempjes ...
kan dit ook niet verklaren ...heb nu wel 10 x een nieuwe versie dienen te installeren en 8x verloopt het probleemloos ...
 
ik zeg niet dat je absoluut een betalende antivirus pakket dient te verwijderen ...ik zeg wel dat de nieuwste versie van Malwarebytes het in feite overbodig maakt om een extra beveiligings pakket te draaien ...dit word ook vermeld op de site zelf immers indien je enkel de Malwarebytes 3.0.5 draait dan zul je ook zien dat deze opgenomen is in het beveiligingscenter van Windows .

*bij de ene verloopt alles goed tijdens de upgrade naar de nieuwste versie en bij de andere zijn er wat probleempjes ...
kan dit ook niet verklaren ...heb nu wel 10 x een nieuwe versie dienen te installeren en 8x verloopt het probleemloos ...

Ik zit bij die andere. Heb alles geprobeerd en zelfs nieuwe installatie gedaan. Alles staat ingeschakeld, host is uitgeschakeld, licentie lifetime.... opnieuw uitgeschakeld, ingeschakeld pc opnieuw opgestart enz......
Geen updates. Blijft maar zoeken.
 
Er komt hier een melding dat Malwarebytes Anti-Malware Premium 2.2.1.1043 niet meer te updaten is.

Dit is de oplossing en werkt, zelf door mij getest:
Now downloading: Malwarebytes Anti-Malware Database Update January 12, 2016 - TechSpot

(pak mbam-rules-2017.01.12 uit en draai mbam2-rules.exe en mbam-rules.exe)


daarna kan je weer updates uitvoeren.

Dit resulteert in de free versie en inderdaad werkend als FREE versie.
Bericht #30 geprobeerd en niets positiefs. Zelf zo ver dat alles blokkeert. Enige mogelijkheid computer opnieuw starten en program verwijderen.
Heb nu de laatste versie, maar de FREE versie. Kan niet upgraden.
 
wat bedoel je met kan niet upgraden ... bedoel je dat je jouw licentie niet kunt ingeven ... ben je nog in het bezit van je eerdere license.conf indien zo lees je best eens mijn eerdere bericht #2
 
Dit resulteert in de free versie en inderdaad werkend als FREE versie.
Bericht #30 geprobeerd en niets positiefs. Zelf zo ver dat alles blokkeert. Enige mogelijkheid computer opnieuw starten en program verwijderen.
Heb nu de laatste versie, maar de FREE versie. Kan niet upgraden.

Dit werkt ook in de premium versie, want ik gebruik deze zelf ook. Mijn versie is wel betaald.

Er zijn ook versies op internet te vinden die je kan manipuleren door een host aanpassing te doen.
Echter ik geef geen tips hoe deze aan te passen valt, want anders is dat op een niet legale manier.
 
wat bedoel je met kan niet upgraden ... bedoel je dat je jouw licentie niet kunt ingeven ... ben je nog in het bezit van je eerdere license.conf indien zo lees je best eens mijn eerdere bericht #2

Neen, deze licentie.conf heb ik niet meer. Heb alles verwijderd met Revo. Daarna de mappen die overbleven nog eens nagezien voor herinstallatie en.....
WEG.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan