Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Ik heb een sleutel voor malwarebytes premium, voor 3 apparaten.
ik heb er 2 van gebruikt.
Gisteren heb ik een schone windows 10 installatie gedaan.
Na software van malwarebytes geïnstalleerd te hebben reageert die niet op de sleutel
(alleen het gebruikers id krijgt groen vinkje)
kan nergens vinden hoe ik dit op kan lossen.
Misschien een van U een oplossing?
vriendelijke groet, Ienepien
 
de andere 2 zijn in gebruik zeg je en de 3de word niet aanvaard
* wel open dan de map programdata en ga naar de map Malwarebytes ga verder naar Malwarebytes Anti Maleware en open de map Configuration
selecteer in de map configuration de license.conf en kopieer deze vervolgens naar de map Configuration van de niet activerenende Malwarebytes..
**zo heb ik het hier ook moeten doen ....heb hier ook dus de premium versie welke je het recht geeft deze op 3 computers te gebruiken welke dus onder hetzelfde dak bevinden ...ook deze 2.2.1 werd hier van de week geupgraded naar versie 3.0.5
***al diegene die bij versie 2.2.1 blijven zullen vanaf 28/06/2017 geen updates meer verkrijgen ..
enkel bij de nieuwste versie verkrijgt men verder updates .

**let op de programdata is een verborgen map ...
staat deze niet weergegeven als je de C aanklikt dan dien je eerst via de verkenner opties de verborgen mappen ook weer te geven !
 
Ik ben een tester van win10 en wilde de gratis versie van Malw Bytes instal.
Ik kreeg de melding dat "vroegere versies van bepaalde progs niet meer compati. zijn"
M.a.w W10 heeft het recht en doet het ook om progs te verwijderen die W10 kunnen beïnvloeden.Ik weet het niet van betaalde software!
 
toen Malwarebijtes nog in de kinderschoentjes stond werd ik een tester en als dank kreeg ik destijds een levenslange licentie....
Malwarebijtes heeft hier dus eerder gedraaid op de Windows 7 -8 -8.1 en nu ook op de Windows 10
ik ben zeer tevreden over deze all in one scanner ...
 
ik heb nu Windows 10 draaien al sinds het begin (verkregen via de gratis upgrade) en er was tot op heden nog maar 1 programma dat ik diende te herinstalleren ..
m.a.w. al de programma's die eerder draaiden op mijn vorigen Windows 7 -8 -8.1 werden behouden behalve de acronis treu image (deze diende ik opnieuw te installeren ...)
 
@agoda42 indien je de versie 2.2.1.1043 behoud dan krijg je inderdaad geen updates meer binnen vanaf 28/06 je zult dus naar versie 3.0.5 moeten upgraden .
*je dient de huidige versie niet te verwijderen je dient er enkel op te letten dat de nieuwe versie op de zelfde locatie op de C komt te staan je licentie zou behouden moeten blijven ! *althans hier dus wel .
dit is de nieuwste versie 3.0.5.1299 ter download.
Ashampoo_Snap_2017.01.13_14h37m58s_001_.png
 
Laatst bewerkt:
@agoda42 indien je de versie 2.2.1.1043 behoud dan krijg je inderdaad geen updates meer binnen vanaf 28/06 je zult dus naar versie 3.0.5 moeten upgraden .
*je dient de huidige versie niet te verwijderen je dient er enkel op te letten dat de nieuwe versie op de zelfde locatie op de C komt te staan je licentie zou behouden moeten blijven ! *althans hier dus wel .
dit is de nieuwste versie 3.0.5.1299 ter download.
Bekijk bijlage 17924

Ik geraak niet aan de upgrade op Tweakers.net. Waar kan ik die nog ophalen? Heb ook nog altijd de versie 2.2.1.1043.
 
Helaas, versie is aangepast, scan is gedaan maar de updates van de database haalt hij niet binnen.

mbam.jpg

Blijft in rechter onderhoek staan met rood uitroepteken.
 
is er een andere antivirus pakket aanwezig ....indien zo is deze overbodig geworden omdat deze versie alles mee heeft om je systeem te beschermen ...
ik heb hier dus op de virtuele Windows(en)10 enkel de Malwarebytes 3.0.5 ....*op mijn hoofd systeem heb ik nog de avg internet security maar als ook deze in mei gedaan is word ook deze hier verwijderd .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan