Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Ik heb een sleutel voor malwarebytes premium, voor 3 apparaten.
ik heb er 2 van gebruikt.
Gisteren heb ik een schone windows 10 installatie gedaan.
Na software van malwarebytes geïnstalleerd te hebben reageert die niet op de sleutel
(alleen het gebruikers id krijgt groen vinkje)
kan nergens vinden hoe ik dit op kan lossen.
Misschien een van U een oplossing?
vriendelijke groet, Ienepien
 
Manueel updaten lukt niet.

mbam.jpg
 
is er een andere antivirus pakket aanwezig ....indien zo is deze overbodig geworden omdat deze versie alles mee heeft om je systeem te beschermen ...
ik heb hier dus op de virtuele Windows(en)10 enkel de Malwarebytes 3.0.5 ....*op mijn hoofd systeem heb ik nog de avg internet security maar als ook deze in mei gedaan is word ook deze hier verwijderd .

Ik heb nog AVG lopen. Dit is toch een malwarescan. Wist niet dat het een volwaardige virusscanner was.
Als ik AVG tijdelijk uitschakel, lukken de updates ook niet.
Mag ik bijgevolg AVG verwijderen?
 
heb je je systeem al eens herstart ...
kijk eens bij de firewall instellingen of malewarebytes wel toegestaan is om updates op te halen ... hier gaf de AVG I.S. geen problemen en draait deze gelijk met Mbam.... tot de licentie verloopt in mei en dan gooi ik de avg er af .
 
heb je je systeem al eens herstart ...
kijk eens bij de firewall instellingen of malewarebytes wel toegestaan is om updates op te halen ... hier gaf de AVG I.S. geen problemen en draait deze gelijk met Mbam.... tot de licentie verloopt in mei en dan gooi ik de avg er af .

Stond niet in Firewall. Er in gezet. Geen resultaat.
Ligt ook niet aan AVG. Uitgezet om mee op te starten en blijft hetzelfde.
 
heb je je systeem al eens herstart ...ik begrijp het niet ... heb hier wel 10 systemen voorzien van de nieuwste versie en heb bij geen enkele update problemen gehad of gekregen ... bij 1 enkel systeem wilde de activatie niet lukken en diende ik eerst de oudere versie te verwijderen .
 
heb je je systeem al eens herstart ...ik begrijp het niet ... heb hier wel 10 systemen voorzien van de nieuwste versie en heb bij geen enkele update problemen gehad of gekregen ... bij 1 enkel systeem wilde de activatie niet lukken en diende ik eerst de oudere versie te verwijderen .


Ja, systeem al diverse malen herstart. AVG belet om op te starten geeft ook geen resultaat.
Gaat zoeken maar doet het niet. Licentie staat op lifetime enz.
 
doe eens het volgende ..." probeersel "
open malewarebytes >ga naar "instellingen ">uitsluiting en voeg ""C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts"" eens toe ...(zonder haakjes )

**moet nu weg !
 
daar twijfelde ik ook niet aan daarom dat ik er bij schreef ben benieuwd ... op de site van hen zelf zeggen ze dus dat al diegene die voor 2014 een lifetime licentie hadden deze ook zullen behouden .... nu mijne lifetime licentie is van 2009
 
Heb deze gewist met Revo.
Pc opnieuw opgestart.
Mbam opnieuw er op gezet. Geeft Liftime aan en geactiveerd. Host file is uitgesloten.
Haalt nog altijd geen updates binnen.
 
op een virtuele Windows 10 waarop de nieuwste versie nog niet aanwezig was heb ik deze dus ook voorzien van de nieuwste versie ...
ook hier stelde ik vast dat deze bij het starten van een scan eerst ging zoeken naar updates .... maar dit duurde al 1minuutje en bleef maar zoeken !
daarop heb ik dan de malwarebytes services gestopt en deze geopende interface van malwarebytes afgesloten ....
daarop heb ik dan de services weer gestart en het systeem herstart .... na de herstart stelde ik hier vast dat alles wederom normaal verloopt ...
m.a.w. ga effe naar systeembeheer >services >en herstart hier dan de Malwarebytes Services
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan