Windows 10 Malwarebytes of ........

Ik heb een vraag , had deze week problemen met mijn internet, verloor dikwijls connection en kwam automatisch terug, heb toen een scan gedaan gisteren door malwarebytes en vandaag de pc ergens binnen gedaan voor het zekerste , wat was het resultaat , er zat naar het schijnt veel malware op maar vraag mij dan wel af hoe goed malwarebytes is want gisteren vond die niks van malware, nu mijn vraag , wat is het beste program voor malware te vinden en te verwijderen, is dit malwarebytes, windows defender of een ander program ?

Zolang als ik aan de computer ben (13 jaren en zes maanden bijna) heeft Malwarebytes nog nooit iets gevonden, echt helemaal niks. Wat mij betreft dus een behoorlijk waardeloos programma.
Ik heb dit al dikwijls gebruikt en die vond af en toe wel eens iets , maar nu had ik dus ook malwarebytes laten controleren en die vond niks , daarom dat ik het zo raar vind dat die technieker met malware afkwam

als ik op de site de commentaren lees is het niet allemaal rozengeur en maneschijn wat de kwaliteit van het product betreft, het mag dan14d gratis zijn maar nergens ik de melding hoe je de gratis versie kan behouden, normaal is zoiets verplicht. Dus best afblijven.

Toen ik het programma nog op mijn computer had ging je naar account in de instellingen en daar gaf je aan bij de gratis versie te willen blijven. Hoe dat nu gaat weet ik niet, maar één ding is zeker: het is ook nu nog blijvend gratis. Dat het niet rozengeur en maneschijn is doet daar niets aan af. Voor mij hoeft u deze gratis versie niet te gebruiken.

Terug
Bovenaan