Windows 10 Malwarebytes of ........

Ik heb een vraag , had deze week problemen met mijn internet, verloor dikwijls connection en kwam automatisch terug, heb toen een scan gedaan gisteren door malwarebytes en vandaag de pc ergens binnen gedaan voor het zekerste , wat was het resultaat , er zat naar het schijnt veel malware op maar vraag mij dan wel af hoe goed malwarebytes is want gisteren vond die niks van malware, nu mijn vraag , wat is het beste program voor malware te vinden en te verwijderen, is dit malwarebytes, windows defender of een ander program ?

Idd, maar vind wel dat ze de waarheid moeten zeggen , nu heb ik mijn twijfels of malwarebytes wel een degelijk programma is en of er mss geen beter bestaat

Ik zou ervan uitgaan dat iets anders de oorzaak was. Zeggen dat ze "speciale software" hebben voor zulke dingen, is hetzelfde als zeggen dat ze een toverstaf hebben zoals Harry Potter. Er bestaat niet zoiets als "speciale software". Ze zullen daar uiteraard wel 99% van hun klanten mee kunnen overtuigen. Daar twijfel ik geen seconde aan.

Welk programma is goed? De standaard Windows defender doet zen werk gewoonweg goed. Ben je tevreden van Malwarebytes, ook goed... (persoonlijk gebruik ik die niet). Bitdefender is ook goed....
En verder, voorzichtig zijn wat je download enzo.

pc goed schoonmaken (stof kan boosdoender zijn)
ok, dat vertelde mijn vrouw ook omdat ze veel stof op de koeling zag, maar die uit de winkel vertelde dat dit niet het probleem is , heb prscr van de malwarebytes van gisteren

Bijlagen

• scan.jpg
    scan.jpg
    14.3 KB · Weergaven: 33
Een belangrijke factor voor een stille en koele pc of laptop is stof . Stof is slecht voor je computer omdat het werkt als een isolatielaag en voorkomt dat koele lucht door de pc stroomt. Vooral als je pc op de grond staat, kan deze behoorlijk wat stof aantrekken. Zorg ervoor dat je regelmatig even de pc van binnen stofvrij maakt. Gebruik daarvoor een spuitbus samengeperste lucht.
Houd de spuitbus op enige afstand van je pc-onderdelen en vergeet vooral niet de ventilatoren goed stofvrij te maken. Je kunt eventueel een kleine, zachte borstel gebruiken om stofresten weg te halen. Je kunt de bus met perslucht op de ventilatorgaten richten en een paar keer – kort – spuiten, zodat het stof goed loskomt.
Gebruik nooit een stofzuiger om de computer schoon te maken. Een computer is immers een precisie-instrument en een stofzuiger is hiervoor te grof gereedschap. Gebruik een wattenstaafje voor moeilijk bereikbare plekken.

Dat heeft niets te maken met "Een computer is immers een precisie-instrument en een stofzuiger is hiervoor te grof gereedschap".

De enige reden is dat je met een gewone stofzuiger eventueel statische elektriciteit kan opbouwen, welke mogelijks een negateve impact op je componenten kan hebben.

In de praktijk valt dat allemaal nog heel goed mee. Dat is 'volgens het boekje' best niet aan te raden. Is hetzelfde als zeggen 'medicatie mag je absoluut niet innemen, want 1 op 100000 kan er klachten van krijgen'.
Enne, altijd dat verhaal van stof is de grote boosdoener, dan moet het al wel heel erg zijn. Als de (actieve en passieve) cooling nog werkt en je hebt geen 2 cm stof liggen, zal het daar ook allemaal wel meevallen. Het eerste wat er in zulke situaties sneuvelde was de voeding.

ik weet van vroeger al dat een pc eens optijd moet uitgekuist wordenen dan ging ik steeds achter zulke bussen met geperste lucht, maar wat er juist verkeerd was met mijn pc weet ik niet ook al omdat ik eerst hem had laten scannen op malware , wat ik trouwens geregeld doe, en dat die van mij niks gevonden had , dan begin je toch te twijfelen of malwarebytes een goed programma is als de technieker dus wel nog malware vind , dus daarom was deze vraag welk programma nu eigenlijk het beste is , heb steeds malwarebytes gebruikt .

Terug
Bovenaan