Tools malwarebytes premium

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
1696704721240.png


is dit een goed instelling, scan naar rootkits stond uit en ok gebruik algoritmen;
registreer malwarebytes altijd in het windows beveiligingscentrum heb ik uitgezet.

thanks


ed
 
over de scanopties heb ik geen mening, ben geen MWB gebruiker... al ben ik over die AI toch maar sceptisch (-;

Wat het uitzetten van de melding van MWB in het Windows Beveiligingscentrum betreft zou ik omgekeerd redeneren.
Welke redenering/beweegreden heb je om dat uit te zetten ?
 
over de scanopties heb ik geen mening, ben geen MWB gebruiker... al ben ik over die AI toch maar sceptisch (-;

Wat het uitzetten van de melding van MWB in het Windows Beveiligingscentrum betreft zou ik omgekeerd redeneren.
Welke redenering/beweegreden heb je om dat uit te zetten ?
als je deze opzet staat die als eerste in het windows defender scherm en scant defender dan niet meer automatisch dacht ik.
hoe staat die bij u Qtex
 
aangezien ik de Malwarebytes premium heb staat deze optie hier dus aan om deze in het Windows beveiligingscentrum weer te geven .. en inderdaad komt dan de Defender dan op de tweede plaats .. je kan de Defender dan wel periodiek laten scannen ..de real time beveiliging van de Defender vervalt omdat de Malwarebytes premium actief is , deze heeft een eigen real time beveiliging ... je kan geen 2 actief hebben !
 
@mdc1756 je dient de versie bij te werken ik draai hier al de 4.6.4

Bekijk bijlage 254055
is bijgewerkt, normaal komt hij dit zelf zeggen want die optie staat aan, kwestie van een paar dagen denk ik.
aangezien ik de Malwarebytes premium heb staat deze optie hier dus aan om deze in het Windows beveiligingscentrum weer te geven .. en inderdaad komt dan de Defender dan op de tweede plaats .. je kan de Defender dan wel periodiek laten scannen ..de real time beveiliging van de Defender vervalt omdat de Malwarebytes premium actief is , deze heeft een eigen real time beveiliging ... je kan geen 2 actief hebben !
begrepen, thanks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan