Windows 10 Mailwasher opent Thunderbird niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rolly13

Steunend lid
Vip Lid
Thunderbird upgraded to version 68.6.0 and since then, when I use thunderbird, it does not automatically opens
my Thunderbird but I get the error message : Your thunderbird profile can not be loaded. It is possibly not present or not accessible.

Sedert Thunderbird een upgrade gedaan heeft naar 68.6.0 opent mailwasher niet automatisch Thunderbird meer.
Ik krijg steeds de melding. Uw Thunderbird profiel kan net geladen worden. Het is mogelijk niet aanwezig of ontoegankelijk.

Iemand een oplossing ?
 
Is er geen update voor mailwasher ?

New Release

7.12.29Apr 1, 2020

Updated Xceed datagrid to latest version
Fix for deleting many emails in Outlook.com account
Fix for install problems when # is in username
Fix for malformed FROM crashing MailWasher
Fix for crash when pressing DEL on certain emails
Fix for crash when right clicking certain emails
 
Laatst bewerkt:
Lang geleden dat ik Mailwasher heb gebruikt. Dat was in de jaren dat ik steeds meer spam op mijn hoofd email box binnen kreeg.
Op zich was dit toen wel een goede oplossing, maar inmiddels krijg ik eigenlijk zelden of nooit spam binnen en heb Mailwasher niet nodig.

Ik gebruik wel Thunderbird voor mijn spam adressen. Als ik tijd heb zal ik Mailwasher weer eens een keer installeren en kijken wat hiermee fout gaat.
 
Probleem verholpen. Een andere mailclient geinstalleerd, Mailbird, Deze als mailprogramma gezet in Mailwasher en het werkte. Opnieuw Thunderbird gezet als mailprogramma en het werkte ook opnieuw.
Tuts, er is een nieuwe versie 7 maar dan moet ik weer betalen. Ik heb versie 6 lifetime en het werkt nog steeds prima.
Philip V. Ik zou niet weten wat er slecht is aan de versie 6. Versie 7 ken ik niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan