Mail Mailwasher

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo heb een vraag hoop dat ik in deze topic mag vragen

ik gebruik mailwasher als ik een mail krijg kijk ik of deze goed zijn en klik op outlook van mailwasher gaat outlook open als ze daar binnen zijn verwijder ik ze uit mailwasher maar dan gaan de mails ook weg in outlook wat is er fout of zijn de instellingen niet goed in mailwasher of oulook

gr theeke
 
Hoe denk jij dat wij daarop iets kunnen zeggen als we noch je instellingen van mailwasher, noch je instellingen van Outlook te zien krijgen ?
Gokken is niet zo ons ding ...
 
Als berichten al binnengehaald zijn door Outlook kan Mailwasher deze niet meer verwijderen uit Outlook.

Wat het wel kan doen is als de berichten nog op de mailserver staan van de provider en je verwijderd bepaalde berichten. Daarna zijn deze berichten weg van de mailserver en kunnen ook niet meer door Outlook opgehaald worden.
 
hoi mijn berichten komen eerst binnen via mailwasher als sommige emails niet wil en ik klik op E-mail wassen gaan normaal de goede naar outlook
en normaal als ik dan in mailwasher de goede ook verwijder blijfen ze in outlook gewoon staan zo is dat nog altijd geweest sinds ik een nieuwe versie heb geinstallerd doet hij dit
gr theeke
 
het gedrag dat je beschrijft als 'vroeger' is gedrag bij een POP3-mailserver
het gedrag dat je nu ondervindt is normaal gedrag bij een IMAP-mailserver, want die synchroniseert alles, ook de verwijderingen.
 
Nee, dat is niet beter en is zeker niet de toekomst !
Ben niet vertrouwd met mailwasher maar moet je daar de 'goede' mails, die doorgestuurd zijn naar Outlook, verwijderen (waardoor ze uit IMAP verdwijnen en dus iets later ook uit Outlook bij eerstvolgende sync) ?
Kan je ze niet gewoon gerust laten ? Dat zou de beste oplossing zijn ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan