Windows 11 MAILWASHER Free

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hello,

Allereerst mijn allerbeste wensen voor 2024 aan het Team en alle gebruikers (y)

Dan zou ik graag weten of Mailwasher Free goed is tegen die vervelende ongewenste mails ?
Bedankt voor uw antwoord ;)
 
werd al es uitvoerig behandeld in:

#13 meer bepaald, best is alles herlezen van dit Topic ...
de kortings bonnen die vermeld staan zijn nog steeds geldig ....
 
à wivy & lange pier,

Sorry ,maar was vergeten waar dat topic stond en heb een hele tijd niet op pc geweest.
Heb nu dat topic nog eens herlezen

Heb alles reeds gedaan zoals vermeld in Outlook en Consumentenbond maar niets helpt , en daar Spamfighter niet kan in Hotmail dacht ik van die Mailwasher Free misschien eens te proberen maar vraag het liever eerst.
 
Punt is dat je mail adres vrij rondzwerft, ander email adres kan helpen maar dan dien je al je contacten en bedrijven die hem hebben te verwittigen.

Zo'n filter werkt alleen als je die steeds verteld welke gelijk in de prullenbak moet komen
 
Sorry ,maar was vergeten waar dat topic stond en heb een hele tijd niet op pc geweest.
Daarvoor zit er dan ook een prima zoekfunktie in dit forum !

1704292327224.png
 
Hello,

Allereerst mijn allerbeste wensen voor 2024 aan het Team en alle gebruikers (y)

Dan zou ik graag weten of Mailwasher Free goed is tegen die vervelende ongewenste mails ?
Bedankt voor uw antwoord ;)
Ik zou Mailwasher niet kunnen missen. Ik heb wel de betalende versie dus weet niet hoe het met gratis zit.
Je kan met de filters heel wat ongewenste mails vermijden.
Ze staan dan in je inkomlijst in het rood en je kan ze wissen voor ze binnenkomen.
Gewoon duim naar beneden doen werkt ook zo.
Ik heb een witte en een zwarte lijst.
 
Mailwasher free is goed, maar heeft de beperking dat het maar voor 1 email account werkt.
Heb je meerdere email accounts die je wil antispammeren (vb bij hotmail, gmail, telenet, proximus, ...), dan moet je een licentie kopen.
 
Mailwasher free is goed, maar heeft de beperking dat het maar voor 1 email account werkt.
Heb je meerdere email accounts die je wil antispammeren (vb bij hotmail, gmail, telenet, proximus, ...), dan moet je een licentie kopen.
werd al meerder malen meegedeeld, een topic lezen vanaf het begin vermijd ' echo's ' (herhalingen ...)

Wat baten kaars en bril, als den uil niet zienen wil ◄ ( gepikt van WaWa) wel toepasselijk ... bedankt WaWa.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan