Windows 11 MAILWASHER Free

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hello,

Allereerst mijn allerbeste wensen voor 2024 aan het Team en alle gebruikers (y)

Dan zou ik graag weten of Mailwasher Free goed is tegen die vervelende ongewenste mails ?
Bedankt voor uw antwoord ;)
 
Een spamfilter is aanwezig in elke versie van Outlook...

En die zullen gelijkaardig werken maar hebben dus allemaal een 'leerproces' nodig, dat je als gebruiker zelf moet sturen door bij het ontvangen van spam het systeem aan te geven wat je voortaan wil met die afzender : doorlaten of tegenhouden.
Zo 'leert' het filter wat jij als spam beschouwen wil.
 
spamfilter heeft niets met je mailadres te maken hé ... maar wel met enerzijds de provider en anderzijds de manier om je mails te lezen, de cliënt. Een nieuw mailadres verandert daar niets aan.

Maak AUB eens het onderscheid tussen :
* mailprovider : organisatie en servers waar je een mailadres maakt ;
* het mailadres en/of je account bij die provider ;
* de software die je gebruikt voor het lezen van de mail (browser, programma, ....)

Ik geef toe dat MS het niet makkelijk maakt door alles "Outlook" te noemen.
 
spamfilter heeft niets met je mailadres te maken hé ... maar wel met enerzijds de provider en anderzijds de manier om je mails te lezen, de cliënt. Een nieuw mailadres verandert daar niets aan.

Maak AUB eens het onderscheid tussen :
* mailprovider : organisatie en servers waar je een mailadres maakt ;
Is bij TELENET en bij Hotmail en bij GMail
* het mailadres en/of je account bij die provider ;
* de software die je gebruikt voor het lezen van de mail (browser, programma, ....Edge of Opera
Weet niet of ik het goed begrijp is zeker de ouderdom
Ik geef toe dat MS het niet makkelijk maakt door alles "Outlook" te noemen.
 
Ik vat even samen :
  • je gebruikt 3 adressen van 3 verschillende providers : Telenet, Hotmail (MS dus) en Gmail (Google)
  • en bij alle 3 gebruik je telkens de webmail in één van beide browsers.
Als ik dat zo goed zie dan slaat je vraag over Outlook (het programma) dus nergens op, want je gebruikt geen apps om mails te lezen. Vergeet dat dus.

Je moet dan binnen elk van die webmails op zoek gaan naar de spamfilter en hun manier van werken. Log dus aan bij zo'n webmail en zoek even naar instellingen. Daarin vind je zeker iets nuttigs over het gebruik van hun spamfilters.

Je kan ook Mailwasher Free eens testen met één van de 3 accounts uiteraard. Dan configureer je die Mailwasher om te verbinden met de gekozen account en open je alvorens die mail te openen Mailwasher.
Bevalt het, helpt het ? ... dan kan je nog altijd afwegen of je gaat voor een betaalde versie, die kan nl. meerdere accounts gelijktijdig aan, de gratis slechts één.
 
Ik gebruik momenteel Mailwasher Pro (gratis 30 dagen op proef). De Help functie geeft uitvoerig uitleg,
Maar het zal echter veel tijd vergen om dat ding te leren gebruiken als men geen hoge technische kennis heeft.
Ik is slechts 1 enkele beknopt introductie filmpje (dat niet eens op lagere snelheid kan worden bekeken.

Ik heb wel controle op alle mailadressen @hotmail.com @telenet.be en @gmail.com.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan