Besten,
Ik heb het steeds VELE malen gemeld op dit forum : "ik ben iemand die NIETS kent van PC en daarom UITERST tevreden is van het bestaan van zulk een forum en een hartelijk proficiet wens aan allen die mensen als ik kunnen helpen"
Dit gezegd zijnde heb ik terug een ALGEMEEN probleem : NIET en ALLES opent zich nog :
Besten,
Er zal weeral IETS gebeurt zijn met mijn PC die dit alles teweeg brengt.
MAAR WAT ?????
Gaarne terug even de hulp van iemand.
Wat mij RAZEND maakt is het feit dat ik NOOIT aan de instellingen iets wijzig en dat PLOTS iets of alles wijzigt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ?????????????????????????
Flamingo
Ik heb het steeds VELE malen gemeld op dit forum : "ik ben iemand die NIETS kent van PC en daarom UITERST tevreden is van het bestaan van zulk een forum en een hartelijk proficiet wens aan allen die mensen als ik kunnen helpen"
Dit gezegd zijnde heb ik terug een ALGEMEEN probleem : NIET en ALLES opent zich nog :
- VERKENNER : Wanneer ik mijn PC open, dan staat de verkenner VOLLEDIG open : ALLE ,mappen ???
- MAP zoeken : wanneer ik niet meer weet waar een bepaalde map zich bevindt, dan ga ik rechts boven en typ dank de naam in : gevolg : NIETS;
- Om alle bladzijden te openen gebruik ik steeds op mijn scherm de toets met het symbool van Windows : WERKT NIET !!! Ik gebruik dan maar bovenaan "Bladwijzers".
- Toets "CTRL" : voor alles waarvoor men dit moet gebruiken : deze werkt niet meer !!!
- Toets "CTRL" : gebruik ik in combinatie met het "wieltje" van mijn muis om teksten te vergroten : nu gebeurt er niets meer.
Besten,
Er zal weeral IETS gebeurt zijn met mijn PC die dit alles teweeg brengt.
MAAR WAT ?????
Gaarne terug even de hulp van iemand.
Wat mij RAZEND maakt is het feit dat ik NOOIT aan de instellingen iets wijzig en dat PLOTS iets of alles wijzigt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ?????????????????????????
Flamingo