Windows 11 MAILWASHER Free

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hello,

Allereerst mijn allerbeste wensen voor 2024 aan het Team en alle gebruikers (y)

Dan zou ik graag weten of Mailwasher Free goed is tegen die vervelende ongewenste mails ?
Bedankt voor uw antwoord ;)
 
werd al meerder malen meegedeeld, een topic lezen vanaf het begin vermijd ' echo's ' (herhalingen ...)

Wat baten kaars en bril, als den uil niet zienen wil ◄ ( gepikt van WaWa) wel toepasselijk ... bedankt WaWa.
Heb ik in dit topic nergens zo letterlijk zien staan hoor. Misschien in een topic waarnaar verwezen wordt?
 
@MerlinTG bekijk #3 es ... andere onderwerp, zelfde inhoud! zover hoefd je nu ook niet te zoeken ... ik zag 'sunny' en 'spam' steek dit in 'zoeken' rechts boven en bingo ... toffe zoek machine, maak er gebruik van ....
niet kwaad bedoeld hoor!
 
Bedankt allemaal maar ben in de 80 en kom niet zo veel meer op de pc.
er zijn goede en minder goede dagen 😐

Maar heb nu toch nog een vraagje :
Hoe de émails verwijderen op m'n laptop en op m'n smartphone in Hotmail
want als ik ze verwijder op m'n smartphone zijn ze niet weg op m'n laptop en omgekeerd?

Bedankt voor uw antwoord.
 
@sunny Hoe heb je je hotmail accounts ingesteld, als imap of pop3?
imap is te prefereren, omdat die automatisch synchroniseert over al je toestellen.
Als je pop3 gebruikt, dan gebeurt dit niet en moet je manueel alles opkuisen. Je mails worden dan immers allemaal binnengehaald en op je PC/laptop geplaatst.
Bij imap wordt enkel de header van de mails binnengehaald en het bericht dat je wil lezen.
Als je via webmail werkt is er uiteraard geen enkel probleem, maar als je met een e-mail programma/app werkt kan die instelling je extra werk geven of besparen.
Voor het instellen kan je normaal bij Microsoft de nodige uitleg vinden.
Misschien is het handigst om je account gewoon uit je mailtoepassing te verwijderen en opnieuw toevoegen met in acht neming van imap als protocol.
imap zou normaliter als standaard moeten voorgesteld worden.
 
@MerlinTG,
Ik klik rechtsboven op het tandwieltje. dan op E-mail, dan op E-mail syncroniseren en dan krijg ik dus Kan deze instellingen niet laden. Probeer het later opnieuw.
Maar ik kan het niet instellen als imap of pop3 want dat komt er niet op :is zowel op m'n smartphone zo als op m'n laptop

email.png
 
De instellingen voor IMAP of POP3 moet je op niveau van je Hotmail-account zoeken uiteraard ... niet in de app die je toevallig gebruikt om die mails te lezen. Log dus in de browser die je gebruikt in op het hotmail-klant-pagina en zoek daar eens naar die instelling.

Heb spijtig genoeg zelf geen hotmail-account meer, ben daar al jaren weg...
 
@sunny Vreemd dat die info niet geladen kan worden. Dit staat er bij mij:
Inderdaad, dat is het schermpje in je mailcliënt (webmail in dit geval) als je op niveau van je account zowel POP3 als IMAP geactiveerd hebt staan. Bij onze TS staat er waarschijnlijk enkel POP3 geactiveerd en dus krijgt hij die keuze niet.

Hij moet dus op klantniveau zijn mailaccount activeren voor gebruik van IMAP, maar ik krijg hem er niet naar toe geleid omdat ik zelf al sedert ettelijke jaren geen hotmail (of al die andere benamingen door de jaren heen) meer gebruik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan