Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, ik ben wat aan het spelen geweest met de start lijst, en heb van oneDrive een tegel gemaakt zie afbeelding,
Nu wil ik oneDrive weer terug in de lijst onder de o plaatsen maar dat lukt mij niet, het is wel niet zo belangrijk maar het irriteert mij wel dat ik het niet voor elkaar krijg, wie weet de oplossing.


menuLijstW10..jpg
 
En voel je er niet voor om dat te proberen mét Win10: Classic Shell - Start menu and other Windows enhancements
Het gaat mij er om of het mogelijk is om in de lijst OneDrive weer terug te zetten.

Mischien krijg je hem zo weer terug in de lijst.
De OneDrive-probleemoplosser uitvoeren
De OneDrive-probleemoplosser uitvoeren - Windows Help

Met probleem oplosser lukt het niet zie afbeelding
Als de app wel geinstalleerd is, en niet in de lijst staat kan je in je verkenner gaan, daar ga je naar je C of waar je je progs hebt geinstalleerd en daar zoek je het desbetreffende app map, open die ga naar hetgene met het logootje met je muis, rechtsklikken en vastmaken aan start. Want in die lijst staan ze niet altijd allemaal heb ik al gemerkt.
Helaas kan ik dit niet vinden,het lukt ook gewoon niet om op de snelkoppeling r muis klik vast maken aan start of snelmenu.
In Windows 10 staat OneDrive niet in de store omdat OneDrive een vast onderdeel is van Windows 10.
Klopt!
Die tegel heb ik niet.
En ik heb hem ook niet verwijderd.
Ik heb die tegel ook niet! En ook niet in de lijst onder p
Probleemoplosser.JPG
 
ls je hier bij OneDrive rechtsklikt en kiest voor Installatie ongedaan maken.
Gaat er gewoon niets gebeuren.
Die OneDrive van de TS gaat altijd normaal blijven werken.

En nee bij de P staat ook geen PC App Store.

OneDrive.png

alle apps.png
 
ls je hier bij OneDrive rechtsklikt en kiest voor Installatie ongedaan maken.
Gaat er gewoon niets gebeuren.
Die OneDrive van de TS gaat altijd normaal blijven werken.

Pas maar op ! straks is hij toch weg,omdat bij mij het vastmaken van de snelkoppeling aan start lukte het alleen nadat ik de pc opnieuw had opgestart,
Wat bedoel je met van TS ?-m-
Allemaal alvast bedankt voor het meedenken(y)
 
Ik zit antwoord #2 nog eens te lezen, het zou mij logisch lijken dat deze bewerking alleen als administrator mogelijk zou zijn.

Ben je dus admin van jouw PC ?
 
Ik ben eens op zoek gegaan naar vanwaar ik die PC App Store in mijn windows10 komt ik heb in windows 8.1 ooit Pokki gedownload dan had je een startmenu dat meer gelijkenis had van windows 7 en daar zit die PC App Store in alhoewel ik die pokki startscherm niet gebruik is het blijkbaar toch blijven staan na de upgrade van windows 10

Bericht 2
http://www.pctuts.be/f484/geheime-startmenu-windows-8-a-43252/
 
Laatst bewerkt:
Ah, sorry had het niet gezien dat het voor windows 7 en 8 was. Maar als u pc zegt dat u een nieuwere versie geinstalleerd hebt staan, wil dat zeggen dat je hem moet kunnen terug vinden met je vergrootglas, of lukt dit ook niet?
 
@cve
Geeft niks bedank voor het mee denken !;)
Dit lukt wel, want dit is niet het “probleem”onedrive werkt goed en de tegel is aanwezig (zie eerste bijdrage van mijn topic)maar ik zou graag willen weten hoe ik de lijst kan bewerken en dan bijvoorbeeld onedrive weer in de lijst kan zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan