Opgelost Lijst van apparaten in de app "Vind mijn apparaat"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen,

Ik gebruik de App "vind mijn apparaat" op mijn Samsung A25 Smartphone. Bij het aanklikken van deze App verschijnt een lijstje met apparaten (Android Smartphones) die in mijn bezit zijn, of in mijn bezit zijn geweest. De Smartphones die momenteel niet meer in mijn bezit zijn, zou ik graag uit dit lijstje willen verwijderen, maar ik weet niet hoe en ik heb al van alles geprobeerd. Zonder resultaat helaas. Nu hoop ik dat er iemand op dit forum mij hierbij kan helpen en in dat geval hoor ik dat nog graag,
Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
 
zomaar een idéé:
zijn die niet gekoppeld aan een google account?
IPphones worden gekoppeld aan een Apple-account, wordt de Ipad/Iphone niet meer gebruikt of vernieuwd dien die eerst ontkoppeld te worden ....
 
Hallo wivi, ja die app is inderdaad gekoppeld aan een Google account. Volgens mij heb ik die apparaten al ontkoppeld, maar ik zie dan toch geen mogelijkheid om de apparaten te verwijderen uit het lijstje.
Cor
 
Binnen je google account :
1715077723484.png

en dan :

1715077738826.png
 
Ha Philip, Het klinkt logisch wat jij zegt, echter de Smartphones waar het om gaat zijn niet meer in mijn bezit. Ik had ze korte tijd in bezit gehad, maar geretourneerd naar de verkoper, nadat ik ze had uitgeprobeerd. Dat betekent ook dat er toen wel mijn Google account is geactiveerd op deze apparaten.
Groet,
Cor
 
@truus22 eenmaal uitgelogd op de apparaten is er geen reden tot paniek..
echter de optie deze te verwijderen uit de lijst is er niet ( een nalatigheid van google zelf )
m.a.w. de apparaten die jij ooit gebruikt heb blijven in de lijst vermeld staan tot google ons de optie geeft om deze te verwijderen .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan