Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, ik ben wat aan het spelen geweest met de start lijst, en heb van oneDrive een tegel gemaakt zie afbeelding,
Nu wil ik oneDrive weer terug in de lijst onder de o plaatsen maar dat lukt mij niet, het is wel niet zo belangrijk maar het irriteert mij wel dat ik het niet voor elkaar krijg, wie weet de oplossing.


menuLijstW10..jpg
 
het lukt me gewoon deze te verslepen ...
ik bedoel dus dat ik deze van links naar rechts ...en deze blijft dan ook links vermeld staan in start ...
dit zelfs indien ik deze in de rechter veld terug verwijderd !
Ashampoo_Snap_2015.09.06_23h46m05s_006_.png Ashampoo_Snap_2015.09.06_23h49m20s_007_.png
 
Dat is een snelle reactie!
Op een of andere manier is dit icoontje uit mijn lijst verdwenen en ik wil hem weer terug hebben in de lijst maar hoe ? slepen naar links wil niet, in win 7 plaatste je gewoon een snelkoppeling in het start menu,
 
Dat is een snelle reactie!
Op een of andere manier is dit icoontje uit mijn lijst verdwenen en ik wil hem weer terug hebben in de lijst maar hoe ? slepen naar links wil niet, in win 7 plaatste je gewoon een snelkoppeling in het start menu,

Ik weet hierop ook geen antwoord, omdat ik zelf Windows 10 maar weer heb verwijderd. Veel te veel onhandige dingen en functies aanwezig. Te veel zoeken naar instellingen en weinig tot geen snelheidswinst als je een behoorlijke pc gebruikt.

Tegels, als iemand mij hier het voordeel van kan vertellen mag hij dit a-la-minute doen.

Vandaag 7 september 2015 zeg ik dus maar weer: "Leve Windows 7"
 
momenteel heb jij dus deze in het rechterveld staan ...
rechts klik hier op en kopieer deze dan naar
C:Gebruikers /Eigen naam /Appdata /Roaming /Microsoft /Windows /Start menu /Programs
plaats in de map Programs de snelkoppeling van OneDrive

**waarschijnlijk dien je eerst ook de verborgen mappen weer te geven via de map optie's
 
momenteel heb jij dus deze in het rechterveld staan ...
rechts klik hier op en kopieer deze dan naar
C:Gebruikers /Eigen naam /Appdata /Roaming /Microsoft /Windows /Start menu /Programs
plaats in de map Programs de snelkoppeling van OneDrive

**waarschijnlijk dien je eerst ook de verborgen mappen weer te geven via de map optie's
Dat heb ik gedaan maar krijg dan een tegel, en oneDrive niet in de lijst;!
oneDrive.png
 
Misschien de tegels voor de laptop? maar anders zie Ik zie zo ook nog niet de voordelen.

Ik ben wel benieuwd wie er naar het lijkt eenvoudig "probleem"een oplossing heeft;)

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd.

Als beheerder van een Helpsite zou ik me daar in moeten verdiepen, maar helaas hou ik mij op dit moment na alle tekortkomingen van Windows 10 vast aan Windows 7

En tegels, leuk voor een touchscreen. Maar op een gewoon scherm kan ik hier helemaal niets mee. Alles is via de oude manier veel simpeler te maken en te bedienen zonder een berg zooi op mijn beeldscherm te hebben.

Ik moet wel toegeven dat Windows10 een verademing was na het drama van Windows 8, maar ook Windows 10 haalt het niet bij het bedieningsgemak van Windows 7

Laat ik het zo zeggen dat ik de voordelen van Windows 10 t.o.v. Windows 7 nog niet kan ontdekken behalve een hoop poeha dat bijna de gehele wereld als positive blijkt te ervaren.
Maar dit kan mee lullen zijn met de massa ???
 
Ga naar de app store tik daar bij zoeken OneDrive in en klik op instaleren dan staat hij gewoon terug in je linkse lijst met alle apps


als je dan gewoon op start klikt zie je OneDrive ook in nieuw staan die kan je dan naar je tegels slepen

je moet dan nog gewoon inloggen met je microsoft account en alles is weer oke
 
Als de app wel geinstalleerd is, en niet in de lijst staat kan je in je verkenner gaan, daar ga je naar je C of waar je je progs hebt geinstalleerd en daar zoek je het desbetreffende app map, open die ga naar hetgene met het logootje met je muis, rechtsklikken en vastmaken aan start. Want in die lijst staan ze niet altijd allemaal heb ik al gemerkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan