Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Allemaal,

Plots is mijn favorietenlijst in IE11 foetsie. Gelukkig heb ik het nog in OneDrive staan, maar hoe kan ik deze lijst terugzetten in IE?

Ik heb een melding van Q. gelezen en Regedit gedaan tot HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders
• Right click Favorites

...maar ik vind in de rechterkolom Favorites niet!

Twee herstelpunten gerpobeerd en het blijft zo. Zelfs een image heeft niet geholpen (op de zelfde dag weliswaar).

Wat kan ik nog doen?

WW
 
Amai, amai,
Er wordt wat afgeweken van het oorspronkelijke topic, maar dat geeft niet - zolang het nuttig blijft.
Ik backup naar een derde en vierde externe HDD met de methode zoals in de TopTips beschreven. Iemand moet trouw blijven aan wat we leren...
 
Bij een nederlandstalige versie zou alle documentatie over de parameters in het nederlands moeten zijn.
In iedergeval, zo was dit altijd. Bij Windows 8 heb ik geen idee welke weg men is ingeslagen.
 
En na controle, zie hier

robo.jpg
 
Zal misschien aan Windows 8 liggen ? Hebben ze misschien een Engelse versie bij gedaan ??
Of een combinatie van installaties. Jij hebt dacht ik het een en ander aan besturingen over elkaar heen geinstalleerd.

Met een legale Nederlandsetalige Windows 7 of jonger is alles in het Nederlands.
 
als je bedoeld dat ik de Windows8.1 pro die ik nu gebruik verkregen heb door vanaf de Windows7 te upgraden naar de Windows8 pro en daarna naar de Win8.1 pro heb je gelijk ...de Windows8 - 8.1 zijn legaal de Win7 was een proef versie aangezien ze me weigerden om de eerder aangekochte licentie vrij te geven ( dit met de mededeling dat deze al te veel werd gebruikt * wat zeker niet het geval was ! ).
zou dat de reden zijn dat de tekst Engelstalig is hier !
en dit terwijl elk ander cmd venster in het Nederlands verschijnt !
**nu dien ik wel te vermelden dat ik de 19de een rollup update verkregen heb van rond de 724Mb namelijk de KB3000850


correctie : zag juist dat dus na deze update elk geopende cmd in het Engels word uitgevoerd !
 
Hier gewoon in het Nederlands met Windows 7 Nederlandstalig.

Ben wel benieuwd naar de Windows versie van Luc, omdat de info behoorlijk verschilt met mijn info.

Robo.jpg
 
Zoals vermeld, hier ook alles in het Nederlands. Heb gisteren ook de update binnengekregen en blijft Nederlands.
Ben nog wat aan het aanpassen met het commando /purge.
Dit wist, in tegenspraak tot wat ik eerder vermelde, de files die er niet meer op staan van de vorige maal.
Ja hoor, de files die gewist zijn sinds vorige maal zijn op de copy ook gewist. Dus een perfecte sync van de gewenste files en mappen.
Als toetje, op de laatste lijn het PST bestand met de mails en spec's uit outlook.

Zo ziet het bij mij er dus uit:

c:\robocopy\robocopy.exe C:\Users\Mik\documents D:\Users\Mik\documents /E /V /R:2 /W:3 /purge

c:\robocopy\robocopy.exe C:\Users\Mik\Downloads D:\Users\Mik\Downloads /E /V /R:2 /W:3 /purge

c:\robocopy\robocopy.exe C:\Users\Mik\Favorites D:\Users\Mik\Favorites /E /V /R:2 /W:3 /purge

c:\robocopy\robocopy.exe C:\Users\Mik\Music D:\Users\Mik\Music /E /V /R:2 /W:3 /purge

c:\robocopy\robocopy.exe C:\Users\Mik\Videos D:\Users\Mik\Videos /E /V /R:2 /W:3 /purge

c:\robocopy\robocopy.exe C:\Users\Mik\Desktop D:\Users\Mik\Desktop /E /V /R:2 /W:3 /purge

c:\robocopy\robocopy.exe C:\Users\Mik\Pictures D:\Users\Mik\Pictures\ /E /V /R:2 /W:3 /purge

c:\robocopy\robocopy.exe C:\Users\Mik\Documents\Outlook-bestanden D:\ /E /V /R:2 /W:3


pause


Zoals gezegd, waar bij mij Mik staat, uw username ingeven. Waar bij mij D: staat, uw gewenste doelschijf invullen.
 
@ Luc
deze update KB2881553 komt zich hier niet aanmelden bij mij ...
heb er zelf ook naar gezocht maar dient zich hier dus niet aan ....
deze dient zich enkel aan op computers waar ook het en-US taalpakket geïnstalleerd is ...
(*dit en-US taalpakket heb ik verwijderd ).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan