Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Allemaal,

Plots is mijn favorietenlijst in IE11 foetsie. Gelukkig heb ik het nog in OneDrive staan, maar hoe kan ik deze lijst terugzetten in IE?

Ik heb een melding van Q. gelezen en Regedit gedaan tot HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders
• Right click Favorites

...maar ik vind in de rechterkolom Favorites niet!

Twee herstelpunten gerpobeerd en het blijft zo. Zelfs een image heeft niet geholpen (op de zelfde dag weliswaar).

Wat kan ik nog doen?

WW
 
Vaag allemaal hoor dat Microsoft vanaf Windows 8 helemaal de mist in gaat met de taal bij deze simpele dos opdracht.

Weer een kleine reden er bij om niet aan Windows 8 te beginnen en lekker bij W7 te blijven. Ik heb verder nog geen voordelen kunnen ontdekken om over te gaan naar W8.
Een berg poeha dat ik niet nodig heb en een extern programma ( geen Microsoft ) moet installeren om een startknop terug te krijgen zodat ik via een normale manier mijn werk kan voortzetten op mijn pc.
Zelfs de ex hoogste baas / cq oprichter van Microsoft, Bill Gates schijft dat Windows 8 een misser is. Wie ben ik dan om dit te bevestigen ?

Mijn persoonlijke mening hierover: Vanaf de eerste pre versies van W8 toen het internet nog niet vol stond met de kritieken heb ik al meldingen gedaan dat Windows 8 niet de besturing was waarop we zaten te wachten.
Ik sta open voor vernieuwing, maar dan moet dit wel voordelen bieden. Ik heb deze voordelen tot op heden niet kunnen ontdekken bij Windows 8. Vele mensen hebben het over de snelheid. Ik merkte echter nagenoeg geen verschil met mijn Intel i7-4770 processor en Samsung 840 EVO SSD schijf.
 
Mannekes,
Nu zijn we wel hééééééééél ver afgeweken van het oorspronkelijk Topic.

't Is allemaal heel interessant, maar zou het niet beter zijn onder een andere titel verder te gaan? Een bezoeker die via de titel naar een oplossing zoekt, zal wel niet meer weten waar het over gaat. We zijn tenslotte op het openbare deel en niet in Team..!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan