Windows 11 Laptop gaat niet verder bij poging tot installeren Windows 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen,

Bij mij oude Laptop, een Dell Latitude 6420, kan ik Windows niet meer installeren, iets wat ik kort hiervoor nog wel kon. Wanneer ik Windows wil installeren via een geprepareerde USB_Stick, dan verschijnt normaliter dit beeld op het scherm (zie afbeelding 1), daarna hoort dit sherm te verschijnen (zie afbeelding 2). Dat laatste gebeurt niet. Het scherm blijft zwart/grijs, zonder dat er een normale voortgang plaats vind. Wie weet wat hier aan de hand kan zijn en wellicht nog beter: wie we). Met vriendelijke groet,
Cor
 

Bijlagen

  • Afbeelding 1.jpg
    Afbeelding 1.jpg
    54.5 KB · Weergaven: 43
  • Afbeelding 2.jpg
    Afbeelding 2.jpg
    43.9 KB · Weergaven: 46
Meest voorkomende oorzaken waarom de Windows-installatie vastloopt op het Windows-logo

- De USB-stick of een ander Windows-installatiemedium is beschadigd.
- Er zijn slechte sectoren op de schijf waarop men Windows wilt installeren.
- Het Windows-installatie-isobestand is beschadigd.
- De BIOS-/UEFI-instellingen zijn verkeerd geconfigureerd.
- Het RAM-geheugen is defect.
 
ik zie veel dubbele partities staan! je hebt de procedure voor een ' inplace-repair ' niet goed opgevolgd/uitgevoerd, vandaar je machine ook heel reageert, begin met een hele ' propere schijf '.
een ' inplace-repair ' werd hier al meerdere malen beschreven ...
 
de vraag van hem is dus, hoe kan je ze samenvoegen tot 1 geheel?

Dit is de pb: Ha xx, ik heb achtereenvolgens, Windows schijfbeheer, Aronis, AOMei Partition ass. minitool Partition Wizzard en nu ook Easeus geprobeerd. Helaas niet gelukt. Met de bewuste Partitie kan ik niets: niet verwijderen, er niet op installeren en ook niet met een andere partitie samen voegen. ....

Een inplace-repair gaat wel werken?
 
Dit gaat nietmeer over hetzelfde toestel als waarmee dit topic gestart is? Indien wel, is de oorzaak al goed duidelijk.

Niet tegenstaande kan ik @The End hier volledig volgen. Aan dit zootje begin je zelfs niet! Dit is ronduit verschrikkelijk om het zeer beleeft te zeggen. Backup je data van die disk en clean die volledig! Want alle partities 4 dubbel aanwezig hebben, ... en vragen om iets 'samen te voegen'. Eerst al... hoe kom je in zulke zooi terrecht?
 
Hallo allemaal, alle reacties samenvattend: Ik heb er een zootje van gemaakt en daarom werkt Windows 11 niet goed. Dit gaat over mijn Asus Laptop, neem ik aan. Daar ondervind ik n.l een probleem met mijn HDD, m.n. over de bestaande Partities hierin. Mijn vraag is nu: worden de bestaande partitie's ook herschikt c.q gerepareerd) bij een inplace-repair ?
 
Dank voor jouw reactie Philip en inderdaad; resh re-install, dat was ik trouwens ook al van plan. Ik zit alleen nog te dubben over de uitvoering hiervan, maar ik betwijfel of een Backup terugzetten, of een schone nieuwe installatie het probleem van de Partitie's gaan oplossen. Ik denk eigenlijk van niet ❓
Groet,
Cor
 
Een backup uiteraard niet, zou veronderstellen dat je dat na de tientallen reacties daaromtrent toch stilaan zou beginnen snappen ...
Een nieuwe installatie begint met het verwijderen van alle bestaande en aanmaak van de nieuwe partities dus ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan