Status
Niet open voor verdere reacties.

Jdr

Steunend lid
Vip Lid
Hallo beste mensen,
Een Toshiba satelite heeft 4 minuten tijd nodig om op het net te geraken.
Zowel met de Lan verbinding als met de draadloze adapter(wifi)
Heb wat gegoogeld maar vind geen oplossing.
De driver is de laatste die er is. (denk ik althans)
Heeft iemand ervaring?
JDR
 
reset eens de modem zoals Tuts vermeld ...stroomstekker er uit en gebruik een recht geplooide paperclip..prik deze effe kort in het gaatje dat je vind aan de onderkant van de modem .
scan daarna je systeem eens met Malwarebytes free
 
download kingsoft pc doctor 3.7 echt een goed onderhoud programma ,en gratis op de koop toe
optimaliseert ,kuist junkfiles ,windows update patches ,en zoveel meer
probeer het en ,je zal zien ,als ccleaner voor de cookies ,en register opschonenµ
good luck
 
download kingsoft pc doctor 3.7 echt een goed onderhoud programma ,en gratis op de koop toe
optimaliseert ,kuist junkfiles ,windows update patches ,en zoveel meer
probeer het en ,je zal zien ,als ccleaner voor de cookies ,en register opschonenµ
good luck

Zulke tools zijn absoluut te vermijden! Er bestaat tal van software voor je pc te versnellen, op te kuisen, te optimaliseren, ...
Eén zeer goede raad aan iedereen die zich hiermee laat vangen. Vermijd deze tools ten alle tijde! Die brengen absoluut 0,000 meerwaarde aan je systeem. Integendeel, systeem vertragingen, beschadigingen aan registry, spyware,.... dat krijg je met de volle 100% zekerheid.
 
dat is toch eigenaardig ik wacht 6 maanden voor terug op het forum een reactie te posten ,en jullie becriticeren mij
altijd zoals ik een boogie man ben ,weet je wat mijn pc draait prima ,nog nooit zo goed gedraaid,je mag mij gewoon afschrijven van jullie site
,en het beste in de toekomst ,jullie beheerders zijn de beste dus lossen jullie alle vragen op he
doeiiiiiiii
 
Op zich is dat niet zo eigenaardig hoor. Software dat belooft een pc sneller te maken gaat in de meeste gevallen de mist in en het resultaat is het tegenovergestelde.

Logisch dat wij er op attenderen om hier voorzichtig mee om te gaan.
 
mijn eigen pc's draaien perfect op die modem, heb ADW cleaner geprobeerd en die heeft er nog veel uitgehaald wat malwarebytes niet vond. Nu gaat de laptop op normale snelheid op het net.
Toch bedankt voor de reacties.
Jdr
 
dan is je probleem welke je onder vond voorbij ...fijn om te horen ...
*hou er rekening mee dat adwcleaner niet te vergelijken is met Malwarebytes ...
ook kun je adwcleaner niet op je bureaublad houden..
want doe je dit wel om deze de volgende maand opnieuw te gebruiken dan zal deze zo wie zo een nieuwe up2date zijnde adwcleaner ophalen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan