Wat het niet herkennen van je Antivirus AVG is geweten bij perfmon /report. Zelfs zijn eigen antivirus MSE herkent Perfmon niet. Hierover geen zorgen maken. Om te weten welke driver ontbreekt kan je na Perfmon een groot deel uitklapmenus openen en lezen.
Maak je nooit geen Image/Systeemkopie van je C:-drive met je Operating systeem en ik-weet-niet-wat nog?
Als ik het goed begrijp ben je er mee toch weer wat opgeschoten.
In de toekomst moet je er eens over nadenken om op C: aléén je OS en evtl. je mail te laten staan. Alle andere Data op een D: Zo is een kopie bit-per-bit 'slechts' ± 30 GB en gemakkeliijk en snel te gebruiken als systeemherstel. Duizend keer beter dan Windows systeemherstel. Je kan hiervoor een simpel free Backup programma gebruiken zoals Paragon free 2012.
MvG
Walter
Ik neem wekelijks een backup van mijn data en zaken die ik wil houden. Dit doe ik met Robocopy. Hierdoor heb ik mijn data synchroon op 2 verschillende drives staan. Maar inderdaad, bij een volgende herinstal, zal ik ook mijn systeem laten beveiligen. Ben ondertussen al aan het bekijken wat er nu zoal op staat van programs om zo min mogelijk te missen.