Status
Niet open voor verdere reacties.
als je geupgrade hebt ,, heb je dan ook herstel disc nodig voor windows 8 of windows 7 die er eerder opstond,, ik kom namelijk niet verder dan blauw scherm met foutcode
 
Dat zal wel zo zijn denk ik... het is de laatste hoop.. als dit niet lukt gaat het mijn pet te boven. . En laat ik iemand komen haha .. kan me via jullie goed redden tot nu toe. . Dus na deze optie .. zorgen dat mijn afbeeldingen en Downloads veilig gesteld kunnen worden om vervolgens win8 er opnieuw te zetten..

Pfff wat een gedoe dankzij vrouw des huizes
 
Moest effe een afbeelding zoeken op internet, ik heb dit setje en is helemaal compleet voor IDE 3,5 en 2,5 inch en SATA schijven.

usb-sata-ide.jpg


Zit standaard in de koffer als ik weer eens iemand moet helpen een PC aan de praat te krijgen. Ik moet zeggen dat het setje al bijna aan vervanging toe is, zo vaak is het al gebruikt.
Ik gebruik alleen de voeding niet meer, omdat ik altijd een PC voeding bij me heb.
 
Meestal heb je ook nog een voedingskabeltje nodig. Dan is het kabeltje in antwoord #59 dus niet voldoende.

je ziet dat er toch 2 usb stekkers aanwezig zijn ...wel ik veronderstel dat deze dan ook de nodige voeding leveren ...

zelf heb ik zulke kabel voor mijn externe drive..
Bekijk bijlage 10126

wellicht is de optie van pluis ( bericht nr 65 ) wel beter dan het gene ik aanbracht .
 
En als je het nergens kunt vinden, ik heb hier nog een heel nieuw setje liggen. Ik hoop dat ik zo ver kan gooien.

Ik heb er even een foto van proberen te maken.

P1090873 [800x600].jpg
 
Maar serieus, als het je niet lukt zo'n ding te bemachtigen, mag je mijn setje overnemen. Ooit had ik er 3 gekocht, waarvan ik er 1 ooit verkocht heb en 1 zelf in gebruik heb en deze is nog over.

Maar kijk eerst zelf even rond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan