Status
Niet open voor verdere reacties.
als je geupgrade hebt ,, heb je dan ook herstel disc nodig voor windows 8 of windows 7 die er eerder opstond,, ik kom namelijk niet verder dan blauw scherm met foutcode
 
@ busryder832
je mag niet meer over de win7 spreken je heb immers een upgrade gedaan naar de windows8
dus om op je vraag te antwoorden : je dient dus een systeemherstelschijf te branden voor de win8

opmerking :
je kan deze dan gebruiken om een opstart herstel te doen ...je kan deze NIET gebruiken indien je een verse installatie wenst te doen !
 
@qtex bedankt,, heb zojuist met win gebeld,, maar ik wordt terug gebeld,, aangezien mijn vrouw de pc heeft vernield door de stekker er uit te trekken terwijl de pc aan staat, nu kom ik niet meer in mijn windows doordat er een bestand niet meer te vinden is,, de enige oplossing een herstel cd maken, alleen hoe maak ik die precies,, ik heb die bestanden gedownld en dan moet ik ze uitpakken, die bestanden gewoon branden op een cd . img brander vind ze niet als iso,, het gaat om de bestanden in de mappen boot sources of moet ik de hele map op een cd zetten ,ik kom er niet uit.

thanx voor de snelle reacties

johan
 
@TUTS 64 bit versie,,,, ik kan er niet meer in komen,, ik beschik nu over een laptop, met helaas geen cd brander,, dus ik zal hem moeten opstarten via een usb stick

maar geen idee hoe [edit] woordje verbeterd [/edit]
 
en lees hier hoe je een opstartbare usb stick aanmaakt
 

Bijlagen

  • maak jezelf een Windows8 Recovery USB Stick aan met het Win7 usb-dvd tool.pdf
    255 KB · Weergaven: 179
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan