Browser Hoe de "Herstel pagina's Chrome is niet correct afgesloten" fout te herstellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo vrienden. Telkens wanneer ik Chrome open nadat ik opnieuw heb opgestart, verschijnt de foutmelding "Herstel pagina's Chrome is niet correct afgesloten". Zelfs nadat u op de optie "pagina's herstellen" hebt geklikt, komen de eerder geopende pagina's niet meer terug. Iedereen kan suggesties doen om dit probleem op te lossen. Het zou enorm gewaardeerd worden.
ch2.jpg
 
Staat er soms een vinkje bij op de achtergrond app's uitvoeren wanneer Chrome gesloten is ?

Staat bij de Instellingen, dan geavanceerde instellingen en dan ergens bij Systeem.
 
Binnen Chrome je settings opvragen :

1613484127823.png


en dan :

1613484097132.png


maar bij mij staat dit ook op (anders werken allerlei zaken niet meer goed als je niet constant met Chrome open werkt...) en ik heb niet dit eigenaardig gedrag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Quit
De lay-out van Chrome is wat vernieuwd zie ik, Er zijn geen vinkjes meer.
Ik had dit ooit genoteerd in mijn database als oplossing voor hetzelfde probleem met Chrome.
 
Wel rekening mee houden dat deze feature er niet voor niks is ... We hebben momenteel zoveel apps die onderhuids Chrome gebruiken en die we ook willen kunnen gebruiken of minstens laten werken in de achtergrond dat dit uitschakelen zijn prijs heeft !

Als je bijdrage van @Skippy lees (oude tekst uit 2015) dan haal er toch uit dat een herinstallatie enerzijds en het beperken van een groot aantal open tabs bij het afsluiten van Chrome samen er wel zouden kunnen voor zorgen dat het probleem zich niet meer voordoet.

Misschien toch maar even testen voor je de backgroundoptie finaal afschakelt, niet ?
 
Bedankt voor je reactie. Ik heb geprobeerd de Chrome-functie voor het uitvoeren van achtergrondtoepassingen uit te schakelen nadat ik dit op Google had gevonden. Het loste de fout op die ik eerder kreeg.
Na het lezen van Philips antwoord besloot ik echter zijn methode te proberen. En het werkte ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan