Geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pablo

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Kan iemand mij iets meer laten weten in verband met extern geheugen. Ben in bezit van lap met 2 GB geheugen, versnellen is niet echt de bedoeling wel het vlotter werken van wat zwaardere programma's.

Pablo
 
Had gezegd te antwoorden als ik weer tijd had om alles eens uit te testen. Heb een SD kaart in de laptop gestoken en die laten werken onder windows readyboost. Een versnelling is moeilijk te merken kan iets vlugger zijn mar dit was nu niet echt de bedoeling. Heb fotoshop geopend en een foto vergroot eerst van 72pix. naar 350 vervolgens naar 750 pix. onmiddelijk in orde formaat omgezet van 22 cm naar 35 nog altijd onmiddelijk reactie dan maar naar 1000 pix. nu had hij wat tijd nodig maar het bestand liep nu ook al hoog op in MB.
Ik denk dat ik berijkt heb wat ik zocht. Moet nu alleen nog een SD kaart aanschaffen die in mijn LP kan blijven zitten deze moet wel van de snelle soort zijn anders werkt het niet, heb er verschillende getest die ik liggen had alleen die van mij fototoestel van minsten 15MB/sec werkte.
Alle sinds bedankt voor de goede raad
Serge
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan