Status
Niet open voor verdere reacties.
+ stond er voorheen al op samen met nog andere programma's. Door fabrieksinstellingen zijn er diverse zaken opnieuw er op gezet die ik vroeger al gewist had.
Dat is inderdaad mogelijk. Het is nu aan u om u telefoon terug naar u hand te zetten. Yelo tv is perfect mogelijk om op je smartphone te zetten. Hou er wel rekening mee dat deze inderdaad bijna 100MB groot is, maar dat kan niet echt het probleem zijn. Facebook is ook zo een grote app, als het niet groter is, wat ik wel vermoed.
 
Staat terug in fabrieksinstellingen. Wil YeloTV er op zetten. Melding dat er geen geheugen genoeg is.
Mik, er zijn 2 mogelijke redenen, of je geheugen is aan gorten, of er staat nog steeds iets dat u geheugen blokkeert. Het beste is om je toestel zonder dat je er iets aan ingeeft 3x achter elkaar naar fabrieksinstellingen te zetten. De eerste keer duurt het langst, maar daarna is het vlugger, maar als je het na 3x nog hebt, is je geheugen aan gorten. Dat betekend dus een nieuwe Smartphone, want nieuw geheugen plaatst men naar mijn bescheiden mening niet. Dat steekt op dat kleine printplaatje en ik denk dat dit een delicaat zaakje is en dat geheugen word bij mijn weten niet vervangen. Als je dit gaat doen, staat er daar niets op en moet je dus over een micro SD kaartje beschikken waar je ROM op staat die dan dit op je Smartphone kan installeren, of via een pc met de kabel aan je Smartphone waar dat je dan de ROM moet gaan afhalen met de pc en met bepaalde programma's en codes die je moet gaan ingeven de ROM terug inladen in je Smartphone.
 
Volgens mij kun je geen app's installeren op de SD kaart.
Nee dat kan je inderdaad niet en de meeste apps laten zich achteraf ook niet verplaatsen naar de SD kaart. Indien wel staat er op je intern geheugen nog steeds een klein stukje, wat dit doet is mij ook nog steeds onduidelijk, maar ik vermoed dat het om een verwijzing gaat naar de locatie op je SD kaart.
 
Denk dat ik zal moeten uitkijken naar een ander toestel. Maar ik heb de tijd. Gebruik dit heel weinig.

Eerst eens naar garantie gekeken 5/7/2014 en 3 jaar garantie. Medion gecontacteerd voor herstel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan