Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb al weer een tijdje een iPhone, maar mijn vorige smartphone was ook een Android geval en wel een Samsung en daar kon je een programma voor downloaden genaamd Kies. Hiermee was alles als je eenmaal contact had, wat op de smartphone stond te exporteren naar een harddisk op de computer en ook weer te importeren naar de smartphone.

Deze actie zal per merk verschillend zijn, maar een optie als exporteren en importeren lijkt mij voor alle merken wel aanwezig.

Hang hem eens aan een pc en kijk wat de mogelijkheden zijn. Meestal staan de contacten op de sim kaart, maar kan natuurlijk ook op de sd kaart staan.
 
Terug naar fabrieksinstellingen???? Hoe beveilig ik mijn contactenlijst?
Als het werkt zoals hier het geval is komen al mijn contacten terug in mijn telefoon te staan zonder dat ik er iets heb moeten voor doen. Als je al je contacten opslaat op je SIM kaart ben je helemaal niets kwijt en verander je van telefoon komen al je contacten daar ook gewoon meteen in zonder dat jij iets hoeft te doen.
 
Ik heb al weer een tijdje een iPhone, maar mijn vorige smartphone was ook een Android geval en wel een Samsung en daar kon je een programma voor downloaden genaamd Kies. Hiermee was alles als je eenmaal contact had, wat op de smartphone stond te exporteren naar een harddisk op de computer en ook weer te importeren naar de smartphone.

Deze actie zal per merk verschillend zijn, maar een optie als exporteren en importeren lijkt mij voor alle merken wel aanwezig.

Hang hem eens aan een pc en kijk wat de mogelijkheden zijn. Meestal staan de contacten op de sim kaart, maar kan natuurlijk ook op de sd kaart staan.
Inderdaad Skippy, Samsung werkt met Kies, maar MIK zijn Smartphone is een Medion, dat werkt daar niet op, dat is enkel voor Samsung en dan nog eens van samsung voor samsung. Dus is je oude telefoon een Samsung en je koopt een nieuwe maar van een ander merk werkt die Kies voor geen meter. Ik vind het ook nog eens heel onhandig die Kies.
 
Ach, ding zit zo aan de lader dus.... lekker belangrijk.
Vertelde al dat ik er belang bij heb en zal ze blijven gebruiken en Android is gewoon een prut Linux derivaat gemaakt voor de commercie, helaas.
Lange pier, ik weet niet met welke auto jij rijdt en het maakt mij ook geen bal uit, maar 8 op de 10 auto's hebben een computer die onder Android draait. Zo een prut linux derivaat zoals jij dat noemt is Android gelukkig niet.
 
Maakt ook geen bal uit maar kom nu niet met die onzin dat een ECU op android draait, OSEK en derivaten worden daarvoor gebruikt.
 
MIK, is het nu gelukt of nog niet? Heb je nog vragen, stel ze gerust.
 
Er wordt hier veel geschreven over de contacten, maar ik zie nergens waar ik ze kan vinden. Als ik de smartphone aan m'n pc hang, zie ik 2 drive's. Op geen enkele zie ik iets staan dat verwijst naar contacten. De simkaart kan ik niet zien.
Dus als ik de zekerheid niet heb dat ik mijn contacten overhoud en dus niet alles moet opnieuw ingeven, dan ga ik niet verder naar fabrieksinstellingen.
Eerst zekerheid dat contacten behouden blijven maar hoe?
 
MIK, u contacten vind je inderdaad niet als je je Smartphone aan je pc hangt, dat staat in je contactlijst Dat is een icoontje met een persoon in een blauw kadertje. Daar klik je dan op en bovenaan rechts 3 bolletjes, daar klik je op en daar ga je naar importeren en exporteren. Daar kan ik kiezen naar mijn mail, naar mijn SIM kaartje, telefoon of zelfs mijn micro SD kaart. Daar kies je dan eigenlijk best je SIM kaart en dan heb je ook je contacten meteen op je telefoon als je eens een nieuwe van doen hebt. Zo los uit het hoofd kan een SIM kaart 1000 contacten opslaan als ik het goed voor heb.
 
MIK, u contacten vind je inderdaad niet als je je Smartphone aan je pc hangt, dat staat in je contactlijst Dat is een icoontje met een persoon in een blauw kadertje. Daar klik je dan op en bovenaan rechts 3 bolletjes, daar klik je op en daar ga je naar importeren en exporteren. Daar kan ik kiezen naar mijn mail, naar mijn SIM kaartje, telefoon of zelfs mijn micro SD kaart. Daar kies je dan eigenlijk best je SIM kaart en dan heb je ook je contacten meteen op je telefoon als je eens een nieuwe van doen hebt. Zo los uit het hoofd kan een SIM kaart 1000 contacten opslaan als ik het goed voor heb.

Klopt dit dat je elk contact moet aanvinken? Ik werk zelden met smartphone, vandaar m'n onwetendheid.
 
Staat terug in fabrieksinstellingen. Wil YeloTV er op zetten. Melding dat er geen geheugen genoeg is.
 
Hoe groot is dat Yelo TV ? Het intern geheugen is nog geen 2 gig van deze smartphone. Volgens mij kun je geen app's installeren op de SD kaart.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan