Windows 10 Error-code 0x80042318

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar ben ik weer. Ik heb nog steeds last van error-code 0x80042318. Ook heb ik de Solution to Windows Update error 0x80042318 allemaal uitgevoerd, zonder reslutaat. Wellicht zou het opnieuw installeren van Windows 10 Pr een oplossing zijn, maar dan ben ik al mijn apps en door mij geïnstalleerde software kwijt. De foutcode zou gekomen moeten zijn door een update van Windows. Voor de ondersteuning van Microsoft moet je veel geduld hebben (zoveel wachtenden voor u!).

Joshua
 
Zelf ingetypt als administrator.
1585233124908.png
 
je opdrachtregel heeft géén spatie's bekijk eens de opdrachtregel goed in mijn eerdere posting ..

de opdrachtregels zijn ..
1..
DISM.exe /Online /Cleanup-image /Scanhealth

2..
DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth
 
Ik krijg de volgende melding: Error : 87
The online/cleanup-image/scanhealth option is unknown.
For more information, refer to help by running DISM.exe /?.
The DISM log file can be found at C:\Windows\Logs\DISM\dism.log.

Wat nu?
Ik vermoed dat je de spaties in het commando niet hebt gerespecteerd en alles in één ruk hebt na elkaar getypt ... :geek:
 
Ik krijg inderdaad die code 0x800f081f maar verder snap ik er niks van. Ik heb geen windows10-dvd noch een windows10.iso want windows 10 Pro is op mijn pc voorgeïnstalleerd. Dus.....
Hoe moet ik dat nu verder doen?
 
Ik heb, denk ik, iets per ongeluk uitgeschakeld want een aantal apps op het bureaublad werken niet meer.
Hoe moet ik van die media creation tool 1909.exe een iso maken (heb hem op mijn pc nu)?
 
je start het media creation tool op en je ga akkoord met de voorwaarden ..
je kiest voor een installatie media aan te maken voor een ander systeem ..
je krijgt 3 mogelijkheden ..
1 een dvd aanmaken .
2 een usbstick aanmaken .
3 een iso aanmaken ..
welke optie je ook kiest blijft gelijk eenmaal je over een medium beschikt volg je het eerder vermelde op ..
 
Ik heb de Windows.iso met Verkenner geopend en daar staan allerlei dingen op zoals 'boot' 'efi ' enz. Daarna ingevoerd als adminstrator bij cmd en nu Deployment Image Servicing and managment tool en die loopt nu......nu op44.4%.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan