E-mail Thunderbird geeft onbegrijpelijk error bij verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merel

Steunend lid
Vip Lid
Deze error krijg ik te zien als ik een bericht wil verzenden. Ik weet niet wat te doen om het probleem te verhelpen. Ik begrijp niet eens wat ze bedoelen

1643734950157.png

Bedankt voor het aanreiken van mogelijke oplossing.
 
uw account staat niet in de instellingen van de zendende mailserver (SMTP) binnen je Thunderbird. Hij probeert dus met de anonieme gebruiker, maar dat aanvaardt inderdaad géén enkele provider nog.

PS : pandora.be bestaat al vééééle jaren niet meer - als ik me niet vergis is dat nu telenet.be
 
Nee, maar staat je account daar ook in ? of een setting die aangeeft dat je met dezelfde user en paswoord als je inkomende server wil inloggen. Thunderbird denkt duidelijk van niet ...

Onder het lijntje authenticatiemethode staat er normaal nog een vakje met je gebruikersnaam, kijk na of die er wel instaat en correct is ...
 
uw account staat niet in de instellingen van de zendende mailserver (SMTP) binnen je Thunderbird. Hij probeert dus met de anonieme gebruiker, maar dat aanvaardt inderdaad géén enkele provider nog.

PS : pandora.be bestaat al vééééle jaren niet meer - als ik me niet vergis is dat nu telenet.be
Degenen die pandora.be hadden vooraleer telenet.be dit overnam mogen de naam Pandora.be blijven gebruiken, alleen of samen met Telenet.e
 
Was zelf ook in dat geval jaren geleden .... maar ooit stopt Telenet met die aliasering en dus is het beter vooruit te blikken en mee te gaan met de naam Telenet.
 
Zoals in #7 gemeld staat nu de juiste gebruikersnaam. Maar de fout is er nog. Verzenden kan nog steeds niet.
Het heeft in het verleden wel feilloos gewerkt, tot ik Thunderbird volledig herinstalleerde. Ik doe dit opnieuw.

Vooraleer over te stappen van @pandora.be naar @telenet.be, zal Telenet de verwijdering van pandora zijn klanten alleszins wel verwittigen.
 
@lange pier Wat bedoel je daarmee ? Dat is het adres van de vraagsteller maar ik las niet dat hij/zij problemen had met ontvangen, wel met zelf sturen.
Dat is het adres waar de email naar toe moest maar een foutmelding genereerde bij de TS, hoe kom je erbij dat dat het adres van de vraagsteller is? en als ik er naar verstuur werkt dat gewoon, oftewel zal het een instelling zijn in de instellingen van TB van de TS.
En TS, de eerst genoemde adres heb ik ook gebruikt.
 
In tussentijd ben ik eens gaan neuzen bij De Netweters. Deze fout komt in alle mogelijke omstandigheden voor.
HIER een topic die dat illustreert. Naar ik begrijp, maakt niets uit : Firefox, Chrome, Safari Windows, Apple, OSMac.
Mijn indruk is dat het probleem zich dieper nestelt, op het DNS protocol. Veel gebruikers hebben het intermitterend ondervonden.
Ik ben nu "totally confused".


Voor iedereen : het gaat niet specifiek over mijn e-mailadres. Maar ik zal het veranderen. En aub stopt er mee om het huidige in de kijker te zetten. Het is al niet zo eenvoudig om in een hoe een stukje tekst in een afbeelding te verwijderen of te 'blur'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan