E-mail Thunderbird geeft onbegrijpelijk error bij verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merel

Steunend lid
Vip Lid
Deze error krijg ik te zien als ik een bericht wil verzenden. Ik weet niet wat te doen om het probleem te verhelpen. Ik begrijp niet eens wat ze bedoelen

1643734950157.png

Bedankt voor het aanreiken van mogelijke oplossing.
 
En het werkt nog steeds niet?
Wat als je Mail gebruikt? (Gewoon om te kijken of dat het probleem Windows-gerelateerd zou zijn, wat je zelf insinueerde )
Telenet aanvaard nog steeds het gebruik van @pandora trouwens (minstens tot juni)
 
bij Netweters (telenet) heb ik dit gevonden bij problemen met TB:

1644071585386.png


of het iets oplevert, geen flauw idéé van, maar suggesties buiten Telenet wijzen merendeels naar het wachtwoord met suggestie die eens overal te veranderen: webmail .... apps
 
We draaien in cirkels rond : dat heeft TS zelf in #3 reeds getoond en gesteld dat hij dit gecheckt had... en dat het niet werkte.

@Merel : krijg je nog altijd diezelfde foutmelding die verwijst naar een "anonymous"-gebruiker die zou proberen te verzenden vanuit je Thunderbird ? Je hebt dus wel verbinding met die SMTP server, maar hij detecteert je identiteit niet. Zeker dat je zowel user (volledig mailadres) als paswoord goed ingeeft ?
 
Wat ik hier kan uit opmaken is dat:"georg.vanhove@pandora.be(Merel?) een mail naar iemand probeert te versturen met als afzender "anonymous@[IPV6....." en dat dit geen alias is van de afzender en daarom een foutmelding krijgt.

In lang verleden tijden kon men zoiets gebruiken in de text only nieuwsgroepen maar dat is voorbij
 
Was ook mijn idee, al meteen in mijn eerste reactie in #2, maar blijkbaar heeft dat TS niet op weg gezet naar de oplossing. Ik ben er nog altijd van overtuigd dat de settings van zijn account ergens niet correct staan in zijn installatie van Thunderbird.
 
Absoluut niet , dit topic gaat zelfs niet over mail, maar over posten op een online forum.
Toch wel. De Netweters topics zijn niet gebeleven bij hun topic onderwerp. Net zoals hier wordt er getracht te helpen en gaandeweg heeft elk zijn verhaal. Als men alles doorneemt zal men tot de conclusie komen dat dit specifiek foutbericht bij alle browsers en alle mailcliënts kan gebeuren.
 
Ik wil er geen welles-nietes van maken, maar je hebt het verkeerd.
De ganse thread gaat over "posten" en niet over mailen. Posten in Firefox, Safari etc...

Posten is het invullen van gegevens, berichten op een WEBPAGINA en dus in een browser.
Dat is iets anders dan mailen, wat je doet met een mail-cliënt.

Het artikel brengt dus niets bij.
Ik vraag me af hoe ver het staat met het checken van de registratie van je gebruikersaccount in Thunderbird. Zowel Wivy, J.W. als ikzelf hebben al een paar keren daarnaar verwezen maar een regelrechte reactie op dat punt hebben we nog niet terug gezien.
En wij denken - dus met zijn allen - dat het probleem daar zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan