Windows 10 Error-code 0x80042318

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar ben ik weer. Ik heb nog steeds last van error-code 0x80042318. Ook heb ik de Solution to Windows Update error 0x80042318 allemaal uitgevoerd, zonder reslutaat. Wellicht zou het opnieuw installeren van Windows 10 Pr een oplossing zijn, maar dan ben ik al mijn apps en door mij geïnstalleerde software kwijt. De foutcode zou gekomen moeten zijn door een update van Windows. Voor de ondersteuning van Microsoft moet je veel geduld hebben (zoveel wachtenden voor u!).

Joshua
 
Hij is klaar maar ik krijg weer die code 0x800f081f. Ik heb waarschijnlijk iets niet goed gedaan wellicht met dat "mounten" of zoiets. Toen ik "Openen met Verkenner" aanklikte kreeg ik de DVD-station E: ESD-ISO te zien. Maar bij het intypen van de opdracht heb ik "X" vervangen door "C".
 
de X dien je te vervangen door de letter van je virtuele drive ..open de verkenner en je zal de virtuele drive vermeld zien staan !
je dient dus de X te vervangen door E
*de opdrachtregel is dus deze onderstaande regel !

DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth /source:WIM:E:\Sources\Instal.wim:1 /LimitAccess
 
dan zit er niets anders op dan je een opstartmedium (dvd of usb stick ) aan te maken en daar van op te starten..
na het ingeven van de land en taal instelling klik je links onder op herstel deze computer ( in het engels staar er dan "repair " ) vanaf dan volg je de wizard op ..
of je kiest om een volledige nieuwe installatie te doen na het ingeven van de taal/land instelling
**persoonlijk zou ik eerst de herstel optie gebruiken .. lukt deze ook niet dan kan er nog steeds een verse installatie gestart worden !
 
aangezien je de bedoeling heb om een verse installatie af te dwingen start je het media creation tool op en kies je om een installatie media hetzijnde een usb stick of een dvd aan te maken ...vervolgens dien jij van deze op te starten ..om zo een herstel te starten of een verse installatie .
 
Helaas, helaas. Alles ging goed voor een schone installatie. Updates werden opgehaald e.d. pc startte enkele keren opnieuw. Totdat hij de laatste weer opstartte en toen kwam de melding 0x8007001F - 0x20006 : installatie mislukt in de fase SAFE_OS met een fout tijdens de REPLICATE_OC-bewerking ? ? ?
 
jij had wellicht een internet verbinding ... probeer het eens zonder dat er een verbinding is , maak pas verbinding als deze verse installatie gedaan is zodat de Windows ook digitaal geactiveerd word ..en desnoods ook bijgewerkt kan worden ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan